Ruszyła II edycja ogólnopolskiej kampanii „DOBRY MONTAŻ,,, której jednym z głównych partnerów jest MARCOPOL. Jej celem jest edukacja i zbudowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie dobrego montażu wyrobów stolarki budowlanej - okien, drzwi, bram i fasad. Organizatorem kampanii jest Związek Polskie Okna i Drzwi.
Zaangażowanie firmy MARCOPOL w kampanię „Dobry Montaż" wynika z faktu wprowadzenia oferty firmy skierowanej do profesjonalnych grup montażowych, tworzonej razem z uznanymi światowymi markami jakimi są firmy ISO-Chemie oraz SFS-Intec.
- Firma MARCOPOL doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważnym czynnikiem wpływającym na zadowolenie z użytkowania takich produktów jak okna i drzwi jest ich profesjonalny i rzetelny montaż przy użyciu takich produktów jak wkręty ościeżnicowe, kotwy czy pozostałych innowacyjnych rozwiązań jak System JB-D oraz JB-D® /L. Dlatego aktywnie angażujemy się w edukację zarówno grup montażowych, jak i naszych przedstawicieli handlowych. Takie elementy jak niezawodne działanie produktu, energooszczędność, bezpieczeństwo dla montażysty i użytkownika końcowego stanowią dla Nas podstawę, a jednocześnie najwyższą wartość naszej strategii - mówi Daniel Cyperling, Product Manager w MARCOPOL Sp. z o.o.
Działania „DOBREGO MONTAŻU" obejmą m.in. kampanię public relations, plakaty umieszczone w punktach dystrybucji partnerów akcji oraz na bilbordach zewnętrznych, na ich stronach internetowych i w katalogach produktowych, prowadzenie dedykowanej kampanii strony internetowej.
W ramach akcji planowany jest także cykl spotkań ze studentami polskich uczelni technicznych, a także promocja przedsięwzięcia podczas najważniejszych imprez branżowych, m.in. Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2016. Uroczysty finał i podsumowanie działań „DOBREGO MONTAŻU" odbędzie się na VII Kongresie Stolarki Polskiej.
„DOBRY
MONTAŻ", oprócz firmy MARCOPOL popierają wiodące firmy związane z branżą
stolarki budowlanej, takie jak: AIB, Anwis, FAKRO, Hormann, POL-SKONE, PORTA
KMI Poland, Proline, Soudal i Wiśniowski.
Firma posiada kilkanaście oddziałów na terenie całego kraju oraz 5 filii zagranicznych, w tym na Litwie, Estonii i w Rosji. Oddziały dystrybucyjne w wielu miastach Polski pozwalają spółce na szybkie zaspokajanie potrzeb Klientów. Jedną z najważniejszych gałęzi i elementów funkcjonowania przedsiębiorstwa jest transport. Mając na uwadze logistykę przygotowania dużych zamówień, procesy obsługi magazynów oraz spedycji zostały w pełni zoptymalizowane, dzięki czemu czas realizacji skracany jest do minimum.
źródło: Marcopol