PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2023-05-12
DRUTEX w RAI 1 podczas transmisji z Giro d’Italia
DRUTEX S.A. rusza z promocją we Włoszech podczas telewizyjnych transmisji z Giro d’Italia w RAI 1.

DRUTEX S.A.
ul. Lęborska 31
77-100 Bytów

tel. 59 822 91 01
fax 59 822 91 03
drutex@drutex.com.pl
www.drutex.pl

» więcej o firmie

DRUTEX S.A., jeden z wiodących producentów stolarki okienno-drzwiowej w Europie, rusza z promocją we Włoszech podczas telewizyjnych transmisji z Giro d'Italia w RAI 1. Pierwsze reklamy pojawią się 14 maja i będą emitowane codziennie, aż do zakończenia wyścigu - 28 maja.

DRUTEX S.A. od kilku lat jest partnerem Tour de Pologne - najważniejszego wyścigu kolarskiego w Polsce i zarazem jednego z najlepiej ocenianych na świecie. Wspierał też organizację Wyścigu Narodów dla kolarzy dopiero zaczynających profesjonalne kariery.

Teraz przyszedł czas na Giro d'Italia. To jeden z dwóch najważniejszych kolarskich wyścigów na świecie. Co roku na starcie stają najlepsi z najlepszych. Rozgrywany jest od 1909 roku. Tegoroczna edycja już trwa. Rozpoczęła się 6 maja, a zwycięzcę poznamy 28 maja. Kolarze pokonają 3440 kilometrów.

DRUTEX będzie się pojawiał podczas transmisji telewizyjnych w RAI 1. Codziennie, od 14 maja.

- Włochy to dla nas bardzo ważny rynek, a Giro d'Italia to dla Włochów prawdziwe święto, nie tylko sportowe, kolarskie. To jedna z najważniejszych imprez w roku. Światowy top. Stąd też nasza kampania. Pokażemy się podczas relacji śledzonych codziennie przez miliony Włochów i nie tylko - mówi Gabriela Gusztyn-Popławska, dyrektor PR w firmie DRUTEX.

DRUTEX ze sportem związany jest od dawna. Najpierw była to piłka nożna i trwająca kilkanaście lat przygoda z Bytovią Bytów. W tym czasie zespół pokonał bardzo długą drogą, od lokalnych rozgrywek A klasy do zaplecza Ekstraklasy i półfinału Pucharu Polski. Z piłką nożną związana była też najbardziej rozpoznawalna i najbardziej efektywna kampania marketingowa w historii firmy prowadzona nie tylko w Polsce, ale też w innych krajach, w tym w Niemczech i Włoszech. W trwającej dwa lata kampanii „Wybór Mistrzów" wzięli udział wówczas czołowi piłkarze świata: Jakub Błaszczykowski, Andrea Pirlo i Philippe Lahm.

W listopadzie i grudniu 2023 roku DRUTEX był partnerem studia meczowego w TVP podczas Mistrzostw Świata rozgrywanych w Katarze. Ta współpraca jest kontynuowana w tym roku, przy okazji meczów reprezentacji Polski w ramach eliminacji do Euro 2024.

DRUTEX angażuje się też we wsparcie żużla, od kilku lat młodzieżowego, głównie w Gdańsku. A w tym roku został sponsorem VIP Motoru Lublin - najlepszej drużyny żużlowej w Polsce, w której składzie jeździ Bartosz Zmarzlik, aktualny, a w sumie już trzykrotny mistrz świata.