Gala wręczenia nagród w
XVIII plebiscycie Budowlana Marka Roku już za nami. Coroczne badania ankietowe przeprowadzane
wśród wykonawców pozwalają wyłonić marki, które są przez nich najczęściej
wybierane i oceniane jako najlepsze pod względem jakości. Firma Schüco International
Polska już piąty raz z rzędu znalazła się w prestiżowym gronie firm
nagrodzonych tytułem Budowlana Marka Roku w kategorii Profile okienne PVC.
Organizowany
przez Centrum Badań i Analiz Rynku ASM Ranking Budowlana Marka Roku to miarodajne
i niezależne badanie pozycji rynkowej marek w poszczególnych kategoriach. Jego
wyniki są ustalane w oparciu o spontaniczne odpowiedzi wykonawców na pytania,
jakich marek najczęściej używają i uważają za najlepsze pod względem jakości w
porównaniu z konkurencją oraz które ich zdaniem mają najlepszą relację ceny do
jakości. Przeprowadzany regularnie w pierwszym kwartale każdego roku plebiscyt
pozwala nie tylko wyłonić najbardziej popularne i godne zaufania produkty i
usługi, lecz także śledzić zmiany w preferencjach wykonawców z branży
budowlanej, a pośrednio również klientów indywidualnych. Marka Schüco już od
kilku lat zajmuje wiodące miejsce w czołówce najbardziej cenionych i polecanych
przez specjalistów marek profili okiennych z PVC, co potwierdza jej silną i ustabilizowaną
pozycję rynkową.
-
Choć tegoroczna nagroda Budowlana Marka
Roku jest już naszym piątym takim wyróżnieniem z rzędu, ma dla nas wyjątkowe
znaczenie. Pokazuje ona, że pomimo zawirowań rynkowych, które odczuwa obecnie cała
branża, zachowaliśmy pozycję jednej z najbardziej zaufanych i najczęściej stosowanych
marek budowlanych. Takiego potencjału nie osiąga się w rok, lecz trzeba na niego
pracować latami. Udało nam się tego dokonać również dzięki naszym Partnerom,
którzy na co dzień dokładają starań, aby produkowane przez nich okna z PVC-U w
systemach Schüco odznaczały się najwyższą jakością. Ta nagroda jest dla nas zwłaszcza
dziś ważnym potwierdzeniem, że obrany już wiele lat temu kierunek rozwoju naszych
rozwiązań oparty na dostarczaniu bezkompromisowej jakości jest właściwy i
pozwoli nam uzyskać niezachwianą pozycję na przyszłość. Jednocześnie obserwujemy
najnowsze trendy i wciąż pracujemy nad innowacjami, aby jak najlepiej
odpowiadać na oczekiwania odbiorców związane między innym z cyfryzacją czy
budownictwem bez barier - mówi Marek Mędrek, Dyrektor Sprzedaży PVC na
Europę Wschodnią.
Niezależne
badanie Budowlana Marka Roku pokazuje realną pozycję rynkową marek
budowlanych
Stała
obecność marki Schüco w czołówce rankingu firm oferujących profile z PVC-U to
efekt unikatowej kombinacji najwyższych standardów jakościowych z liderską
pozycją w zakresie innowacji. Najlepszym przykładem mogą być drzwi przesuwne
LivIngSlide, które od niedawna są dostępne w imponującej wersji panoramicznej o
ekstremalnie wąskich ramach zgodnie z najnowszymi trendami w architekturze.
Stolarka wyposażona w zlicowany z posadzką próg zero milimetrów z nawiązką odpowiada
wyznacznikom nowoczesnego budownictwa bez barier. W tym roku na rynku pojawiła
się również unikatowa na skalę rynku wersja drzwi przesuwnych LivIngSlide z
ukrytym napędem, którą można sterować za jednym naciśnięciem przycisku na ramie
lub zewnętrznym panelu. Systemy przesuwne Schüco z PVC-U zostały w tym roku nagrodzone
Złotym Laurem Konsumenta i Laurem
Konsumenta Grand Prix, co pokazuje, jak dużą popularnością cieszą
się one wśród klientów indywidualnych. Firma Schüco nie spoczywa jednak na
laurach i wciąż wzbogaca swoją ofertę o kolejne innowacyjne rozwiązania. Już
niebawem zaprezentuje nową, hybrydową serię okien z PVC-U i aluminium o
wyjątkowym designie i doskonałych właściwościach termoizolacyjnych.
Zdjęcie główne:
Nagrodę
Budowlana Marka Roku odebrał Marek Mędrek, Dyrektor Sprzedaży PVC na Europę
Wschodnią
fot.
Schüco