Grupa OKNOPLAST z początkiem kwietnia rusza z nowym projektem OKNOPLAST LAB - serią spotów, które w prosty sposób opowiadają o wszystkich zawiłościach związanych z oknami. Cykl filmów jest kolejnym krokiem w stronę uproszczenia komunikacji z klientami, która jest istotnym elementem nowej strategii firmy.
Seria dziewięciu filmów dostępnych na nowym kanale YT OKNOPLAST LAB www.oknoplast.com.pl/oknoplastlab w lekki i przyjemny sposób przedstawia perypetie dwóch inżynierów, którzy transparentnie odsłaniają przed odbiorcą wszystkie aspekty związane z kupnem oraz wymianą okien i przekonują, że wybór okien nie jest trudny.
Cykl filmów poradnikowych tłumaczy krok po kroku na co zwrócić uwagę przy doborze okien, przedstawia parametry produktów, różnice między modelami, a także odpowiada na nawet najtrudniejsze pytania klientów, które bali się wcześniej zadać. Wszystko po to, by każdy mógł ocenić swoje potrzeby i wybrać optymalne rozwiązanie dostosowane do indywidualnych wymagań i wnętrza domu.
OKNOPLAST LAB to nasz nowy projekt, który jest kolejnym krokiem w zmianie strategii komunikacyjnej firmy - tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST - Seria poradnikowych filmów to odpowiedź na najbardziej nurtujące pytania naszych klientów. Spoty zostały stworzone tak, by służyć kupującemu realną pomocą, a przy okazji przykuć uwagę lekką i zabawną formą. Rozwinięciem filmów są przygotowane dedykowane podstrony na stronie www.oknoplast.com.pl, na których nasz klient znajdzie szczegółowe informacje na temat poruszanych w filmach zagadnień.
Ta bezpośrednia komunikacja stanowi nieszablonową odpowiedź na pytania, które najczęściej nurtują nabywców. Spoty dostarczą informacji m.in. o systemach antywłamaniowych, parametrach produktów czy profesjonalnym montażu. Podpowiedzą także, kiedy okno należy już wymienić na nowe. Cykl pozwala w prosty sposób ocenić swoje potrzeby oraz wybrać optymalne rozwiązanie. Projekt OKNOPLAST LAB to kolejny istotny krok firmy na drodze uproszczenia komunikacji z klientami.
Chcemy żeby OKNOPLAST był postrzegany jako marka, która jest najlepszym doradcą i partnerem klienta. Cały czas staramy się wyprzedzać rynek, wprowadzać kolejne innowacje, zarówno jeśli chodzi o produkty, które oferujemy, jak i o strategię komunikacyjną, którą wdrażamy. Okno nie jest dla nas nudnym materiałem budowlanym, ale inspirującym, wywołującym emocje i pobudzającym wyobraźnię, nieszablonowym produktem. Liczymy, że po obejrzeniu naszych spotów podobnie pomyśli o nim klient, a praktyczna wiedza przyda mu się przy dokonywaniu odpowiedniego wyboru - mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu firmy OKNOPLAST.
Projekt będzie realizowany równolegle na czterech rynkach europejskich - polskim, niemieckim, włoskim oraz francuskim.
Zintegrowana strategia komunikacyjna OKNOPLAST
Nowe działania
OKNOPLAST konsekwentnie wpisują się w założenia firmy, która w ostatnich
latach wprowadziła serię rozwiązań wychodzących naprzeciw potrzebom klienta. Celem
firmy jest uproszczenie komunikacji z klientem oraz odpowiedź na jego
bieżące potrzeby zgodnie z hasłem przewodnim „Spójrz w przyszłość". Dlatego też
Grupa Oknoplast od 2015 r. stale wprowadza innowacyjne zmiany, m.in. odświeżyła
stronę internetową, logotyp, a także salony sprzedaży. Nowatorskiej formy
nabrała również prezentacja - do nieszablonowych inicjatyw OKNOPLAST można
zaliczyć m.in. multimedialną premierę okna PIXEL w technologii mappingu 360˚. Europejska prezentacja nowego produktu
otrzymała tytuł najlepszej imprezy B2B w Polsce w konkursie MP Power Awards.
Firma postawiła także na wzmożoną komunikację w mediach społecznościowych - tam,
gdzie klienci spędzają obecnie najwięcej czasu.
OKNOPLAST to międzynarodowa
firma, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie.
Firma prowadzi działalność na 13 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec,
Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Włoch i
Węgier. W czerwcu 2013 roku firma ogłosiła utworzenie Grupy OKNOPLAST, w skład
której wchodzą trzy firmy: OKNOPLAST, WnD i Aluhaus zapewniając jeszcze większe
zróżnicowanie oferty produktowej i jej precyzyjne dopasowanie do potrzeb
klientów.
OKNOPLAST działa w segmencie Premium. W portfolio firmy znajdują się okna i drzwi zewnętrzne PVC, rolety oraz szeroka gama dodatków i akcesoriów. Spółka uruchomiła również produkcję własnych pakietów szybowych. Jako jedna z nielicznych firm OKNOPLAST oferuje autorskie rozwiązania, dostępne wyłącznie pod własną marką. Produkty firmy charakteryzują się zaawansowanymi rozwiązaniami w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższą precyzją i niepowtarzalną estetyką wykonania. Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii.
OKNOPLAST jest posiadaczem licznych prestiżowych wyróżnień i nagród m.in. Złoty Champion Budowlana Marka Roku (2016), Najlepszy eksporter w konkursie Orły Eksportu Województwa Małopolskiego (2016), National Champion w konkursie European Awards (2014/2015), „Polska Firma - Międzynarodowy Czempion" (2013).
Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Aktualnie w firmie pracuje 1500 osób.
źródło: Oknoplast