PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2015-06-01
Nowe, ciepłe i ekonomiczne okna DAKO – czy zmienią sytuację na rynku okien?
Okna PVC DAKO serii DPB-82 miały swoją premierę zaledwie 3 tygodnie temu. Przedstawiciele firmy już teraz potwierdzają jednak, że ...

DAKO Sp. z o.o.
Al. Piłsudskiego 88
33-300 Nowy Sącz

tel. 18 449 28 00
fax 18 449 28 88
biuro@dako.eu
www.dako.eu

» więcej o firmie

Okna PVC DAKO serii DPB-82 miały swoją premierę zaledwie 3 tygodnie temu. Przedstawiciele firmy już teraz potwierdzają jednak, że wprowadzenie do oferty DAKO okien łączących doskonałą termikę z bardzo atrakcyjną ceną było strzałem w dziesiątkę.

- Wnioskujemy tak na podstawie wyników sprzedaży naszych nowych okien w pierwszym miesiącu po ich premierze - wyjaśnia Dyrektor Handlowy DAKO, Tomasz Radecki. - Zamówienia na okna

DPB-82 zaczęły spływać od razu po ich wprowadzeniu na rynek. Skala zainteresowania pokazuje, że zaoferowanie klientom produktu bardzo ciepłego i jednocześnie atrakcyjnego cenowo to posunięcie, na którym sieć dystrybucji DAKO mocno skorzysta.

Źródłem sukcesu produktu ma być połączenie bardzo dobrej ceny zakupowej z wysoką izolacyjnością termiczną. - Gdy idzie o cenę, mogę powiedzieć że wprowadzone warunki handlowe wywołały natychmiastowy, impulsowy skok sprzedaży co jest najlepszą rekomendacją - komentuje Dyrektor Handlowy DAKO.


Jak natomiast wygląda termika okien? Uw konstrukcji DPB-82 o wymiarach 1230x1480 mm w standardowym wyposażeniu osiąga wynik 0,76 W/m2K. - Przy zastosowaniu ciepłej ramki, parametr można jeszcze poprawić do 0,72 W/m2K - precyzuje Tomasz Radecki. Tak dobry współczynnik to zasługa 6-komorowego profilu ze specjalnie umiejscowionym wzmocnieniem stalowym oraz energooszczędnej szyby o Ug=0,5 W/m2K.

- Warto dodać, że Partnerzy Handlowi DAKO uzyskali mocne wsparcie w sprzedaży nowego rozwiązania. Okna DPB-82 od dnia premiery były promowane w pro-sprzedażowej kampanii reklamowej na antenie radia RMF FM i Radia Zet - podkreśla Tomasz Radecki, dodając że przekaz kampanii koncentrował się na głównej zalecie okien, czyli połączeniu energooszczędności ze znakomitą ceną.


Energooszczędny ale ekonomiczny produkt jest już drugą przełomową premierą DAKO w tym roku. Poprzednia ważna nowość - unikatowa linia wizualnie dopasowanych okien, drzwi, bram i rolet HarmonyLine - została wdrożona w lutym. Obydwa działania wpisują się w długofalową strategię DAKO opartą o w pełni kompleksową, szeroką i maksymalnie dopasowaną do rynku ofertę.


źródło: Dako