PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2015-03-17
Najwyższy standard obsługi klienta
Wybierając producenta i salon sprzedaży należy przy tym zwrócić szczególną uwagę na obsługę klienta, która powinna być ...

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Ochmanów 117
32-003 Podłęże

tel. 12 279 71 71
fax 12 279 71 72
biuro@oknoplast.com.pl
www.oknoplast.com.pl

» więcej o firmie

Zakup okien to ważna inwestycja, której dokonujemy zazwyczaj raz lub dwa w życiu. Warto zatem starannie przemyśleć tę kwestię i zdecydować się na produkty, z których będziemy zadowoleni przez długie lata. Wybierając producenta i salon sprzedaży należy przy tym zwrócić szczególną uwagę na obsługę klienta, która powinna być cennym źródłem wsparcia na każdym etapie zakupu okien.

Jakość produktu to nie wszystko

Szacuje się, że do branży produkcji stolarki okiennej w Polsce należy obecnie blisko 2,5 tys. firm. W jaki sposób wybrać spośród nich najlepszą? Niewątpliwie warto wybierać sprawdzonych i uznanych producentów materiałów budowlanych. Popularność ich wyrobów wśród konsumentów świadczy najlepiej o wysokiej jakości i renomie produktów. - komentuje Grzegorz Filipek, Dyrektor Handlowy OKNOPLAST. W przypadku OKNOPLAST potwierdzeniem zaufania oraz satysfakcji osób korzystających z oferty podkrakowskiego przedsiębiorstwa jest fakt, że ponad 70 % klientów firmy pochodzi z polecenia.

Wybierając okna, poza popularnością i renomą marki warto zwrócić również uwagę na jakość obsługi klienta, w tym na takie kwestie, jak montaż i gwarancja, której powinien udzielić nam producent. Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że zamontowanie okien jest kluczowe dla ich właściwego funkcjonowania. Najlepiej, aby tych czynności podjęła się dobrze przeszkolona i doświadczona ekipa montażowa. Mamy wówczas pewność, że okna zostaną zamontowane zgodnie z wymaganiami producenta i będą prawidłowo nam służyły - mówi Grzegorz Filipek.

Dbałość o klienta na każdym etapie procesu zakupu nowych okien oraz fachowe doradztwo dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta to wyróżnik OKNOPLAST. Firma dokłada wszelkich starań, aby każdy jej klient miał poczucie, że może jej zaufać. W każdym z naszych ponad 280 krajowych punktów sprzedażowych klienci mogą liczyć na profesjonalną obsługę, która chętnie służy rzetelnym doradztwem na każdym z etapów inwestycji. Z jednakową troską traktujemy zarówno tych, którzy doskonale orientują się w okiennych trendach i nowościach, jak i osoby, które mają niewielką wiedzę i niesprecyzowane oczekiwania odnośnie swoich potrzeb - dodaje Grzegorz Filipek.

OKNOPLAST DO USŁUG!

W przypadku grupy OKNOPLAST troska o klienta nie kończy się w momencie zakupu nowych okien czy drzwi. Równie ważną kwestią jest pełna opieka pozakupowa, wynikająca z przynależności firmy do segmentu Top Premium. OKNOPLAST od początku stawiał na kompleksowość oferty - począwszy od jej dopasowania do spersonalizowanych wymagań Klienta, po jakość obsługi procesu zamówień, terminowość dostaw, na opiece pozakupowej kończąc - tłumaczy Grzegorz Filipek. Nasze wyspecjalizowane ekipy montażowe wykonują odpowiednie pomiary oraz zapewniają fachowy montaż zamówionych elementów. Usługa ta jest wykonywana przy zachowaniu rygorystycznych norm, z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów i narzędzi. Daje to pewność, że w przyszłości okna będą funkcjonować w pełni prawidłowo.

Profesjonalny montaż okien zapewnia specjalny program o nazwie OKNOPLAST DO USŁUG! - jedyny tego rodzaju program kliencki w Polsce. Został on opracowany na bazie doświadczeń, badań i oczekiwań odbiorców naszych produktów - zapewnia ­­­­­­­­­­­­­­­­­­Dyrektor Handlowy OKNOPLAST.

Gwarancja i szkolenie u Klienta

W przypadku gwarancji warto zwrócić uwagę by dotyczyła wszystkich elementów okna, a także zawierała okres jej obowiązywania oraz obowiązki producenta i konsumenta, gdyż tylko wtedy mamy możliwość dochodzenia swoich praw z tego tytułu. Poza tym warto sprawdzić czy producent udzielił gwarancji na każdą konstrukcję, zwłaszcza w przypadku konstrukcji nietypowych. OKNOPLAST zapewnia Klientom 7-letnią gwarancję na całe okna, dołączaną do każdego zamówienia. Każdy produkt OKNOPLAST posiada unikalny kod kreskowy, dzięki czemu jesteśmy w stanie odtworzyć całą jego historię i parametry. Jest to przydatne w przypadku chociażby stłuczenia szyby - klient nie musi przesyłać nam jej wymiarów, wystarczy, że poda unikalny kod. Dzięki temu możemy bardzo szybko usunąć usterkę, przy jak najmniejszym angażowaniu czasu klienta - dodaje Grzegorz Filipek.

Po zakończonych pracach montażyści OKNOPLAST zobowiązani są do zapoznania Klienta z jego prawami wynikającymi z karty gwarancyjnej oraz do przeszkolenia Klienta w zakresie użytkowania okien, ich funkcji i konserwacji.



OKNOPLAST to międzynarodowa firma, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. W krajach tych spółka posiada rozbudowaną sieć ponad 1800 partnerskich salonów sprzedaży. Firma została uhonorowana przez ambasadę RP we Francji, jako „Najlepszy Polski Exporter" produktów do tego kraju.

Od stycznia 2012 OKNOPLAST jest Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan. Od sezonu 2009/2010 roku firma jest głównym sponsorem pierwszoligowej drużyny Puszcza Niepołomice. OKNOPLAST wspiera także Akademię AS Progres, pod patronatem Jerzego Dudka, organizującą zajęcia sportowe dla dzieci. Działania marketingowe firmy zostały docenione w prestiżowych konkursach m.in. Impactor, czy The Champs Awards.

W czerwcu 2013 roku firma ogłosiła utworzenie Grupy OKNOPLAST, w skład której wchodzą trzy firmy: OKNOPLAST, WnD i Aluhaus. Pozwala to na jeszcze większe zróżnicowanie oferty produktowej i jej precyzyjne dopasowanie do potrzeb klientów. OKNOPLAST działa w segmencie Top Premium. W portfolio firmy znajdują się okna i drzwi zewnętrzne PVC, rolety oraz szeroka gama dodatków i akcesoriów. Spółka uruchomiła również produkcję własnych pakietów szybowych. Jako jedna z nielicznych firm OKNOPLAST oferuje autorskie rozwiązania, dostępne wyłącznie pod własną marką m.in. zastrzeżone wzorem wspólnotowym kształty profili okien z serii Platinium i Winergetic Premium oraz klamki i okucia z serii dESIGN+.Produkty firmy charakteryzują się zaawansowanymi rozwiązaniami w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższą precyzją i niepowtarzalną estetyką wykonania. WnD zajmuje się produkcją okien z segmentu ekonomicznego plus - o niższej cenie, ale wysokiej jakości. Siedziba firmy wraz z biurem, halami produkcyjnymi i magazynami o łącznej powierzchni 13 000 m² znajduje się w Rąbieniu pod Łodzią. Trzonem działalności Aluhaus są natomiast aluminiowe okna, drzwi wejściowe, fasady i ogrody zimowe. Produkty firmy nabyć można na terenie całej Polski.

W trakcie swej kilkunastoletniej działalności, OKNOPLAST wypracował pozycję firmy wytyczającej nowe trendy, marki, która stała się synonimem najwyższej jakości. Jako pierwszy w Europie wdrożył nowe, innowacyjne rozwiązania, które obecnie funkcjonują, jako standardy w całej branży okien PVC, m.in. pięciokomorowy profil, szyba U=1,0, niski próg z PVC do okien balkonowych, czy też brązowa uszczelka z EPDM. W ostatnim czasie firma jako pierwsza wprowadziła tak unikalne produkty jak okno ColorFull czy Winergetic Premium Passive z barierą termiczną SpaceBlock, w której wykorzystano m.in. aerożel - materiał izolacyjny wykorzystywany przy budowie statków kosmicznych.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 38 100 m2. Globalna liczba klientów przez 19 lat działalności przekroczyła 1,1 mln. Aktualnie w firmie pracuje ponad 1000 osób.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE. Firma została odznaczona również certyfikatem „Zielone okno", potwierdzającym, że produkt nie zawiera rtęci, a w konsekwencji nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom. Były to m.in.: Godło Promocyjne „Teraz Polska", „Budowlana Marka Roku 2013", „TopBuilder 2013", „Lider Rynku 2012", Premium Brand 2011 dla najbardziej cenionej marki czy „Złoty Laur Klienta 2011".

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy". Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.

źródło: Oknoplast