PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2014-11-25
OKNOPLAST na okiennym fashion week we Francji
Od 18 do 21 listopada, na blisko 230-metrowym stoisku, Grupa OKNOPLAST prezentowała wysokiej jakości produkty stolarki otworowej.

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Ochmanów 117
32-003 Podłęże

tel. 12 279 71 71
fax 12 279 71 72
biuro@oknoplast.com.pl
www.oknoplast.com.pl

» więcej o firmie

Francja od wieków uważana jest za światowe centrum mody i najlepszego designu. Trendy we wzornictwie dotyczą również architektury, wystroju wnętrz oraz elementów budowlanych. Przez ostatni tydzień w samym sercu Paryża odbywały się międzynarodowe targi okien i drzwi oraz systemów ochrony przeciwsłonecznej. Od 18 do 21 listopada, na blisko 230-metrowym stoisku, Grupa OKNOPLAST prezentowała wysokiej jakości produkty stolarki otworowej trzech marek: OKNOPLAST, ALUHAUS oraz WnD .

Equip'baie każdego roku przyciągają wielu europejskich i światowych wystawców, chcących zaprezentować nowości produktowe. Event jest także magnesem dla odwiedzających. W ubiegłym roku liczba fachowców i miłośników designu przekroczyła 21 tysięcy. Targi Equip'baie to doskonałe miejsce do prezentacji polskich firm na arenie międzynarodowej, w efekcie której zyskują rozpoznawalność w całej Europie. W tym roku swoje produkty i usługi pokazało kilka polskich firm, w tym OKNOPLAST, lider polskiego rynku stolarki otworowej z segmentu Top Premium.

Stoisko OKNOPLAST cieszyło się ogromnym zainteresowaniem ze względu na interesującą formę, minimalistyczny design, a także wspaniałą atmosferę! Jak zawsze prezentowało w atrakcyjny sposób rozwiązania systemów okiennych i drzwiowych OKNOPLAST w bogatej kompozycji kolorystycznej. Udostępniliśmy również przestrzeń pedagogiczną wyposażoną w gamę barw profili, zestaw akcesoriów, a także okno w przekroju, które umożliwiło odwiedzającym zapoznanie się z technologią oferowanych rozwiązań - zaznacza Gregoire Cauvin, szef rynku francuskiego OKNOPLAST. Klienci podczas 4 dni uzyskali przydatne informacje, porady, a także zostali zainspirowani unikalnym wzornictwem.

Francja to jeden z głównych kierunków eksportu OKNOPLAST. Nad Sekwaną zadebiutowaliśmy w 2009 roku. Od tamtego czasu notujemy stały wzrost liczby salonów sprzedaży, których obecnie jest ponad 450, a co za tym idzie wzrost obrotów. Z rynkiem tym wiążemy duże perspektywy rozwoju. - podkreśla Mikołaj Placek, prezes OKNOPLAST.

Podczas targów Equip'baie polski producent stolarki otworowej przygotował dla odwiedzających wiele atrakcji. Jedną z największych była wizyta Jean-Michel'a Aulas'a, prezesa francuskiego pierwszoligowego klubu Olympique Lyon. Wizyta szefa OL, którego sponsorem jest OKNOPLAST, stanowiła gwóźdź programu i wywołała wiele emocji wśród odwiedzających powierzchnię wystawienniczą OKNOPLAST, a także ogromne zainteresowanie dziennikarzy i fotoreporterów. Jean-Michel Aulas powitany przez organizatora targów oraz Gregoire'a Cauvin'a, specjalnie dla klientów Grupy OKNOPLAST podpisał klubowe piłki i plakaty, a także pozował do zdjęć z ekipą OKNOPLAST.




OKNOPLAST to międzynarodowa firma, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. W krajach tych spółka posiada rozbudowaną sieć ponad 1800 partnerskich salonów sprzedaży. Firma została uhonorowana przez ambasadę RP we Francji, jako „Najlepszy Polski Exporter" produktów do tego kraju.

Od stycznia 2012 OKNOPLAST jest Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan. Od sezonu 2009/2010 roku firma jest głównym sponsorem pierwszoligowej drużyny Puszcza Niepołomice. OKNOPLAST wspiera także Akademię AS Progres, pod patronatem Jerzego Dudka, organizującą zajęcia sportowe dla dzieci. Działania marketingowe firmy zostały docenione w prestiżowych konkursach m.in. Impactor, czy The Champs Awards.

W czerwcu 2013 roku firma ogłosiła utworzenie Grupy OKNOPLAST, w skład której wchodzą trzy firmy: OKNOPLAST, WnD i Aluhaus. Pozwala to na jeszcze większe zróżnicowanie oferty produktowej i jej precyzyjne dopasowanie do potrzeb klientów. OKNOPLAST działa w segmencie Top Premium. W portfolio firmy znajdują się okna i drzwi zewnętrzne PVC, rolety oraz szeroka gama dodatków i akcesoriów. Spółka uruchomiła również produkcję własnych pakietów szybowych. Jako jedna z nielicznych firm OKNOPLAST oferuje autorskie rozwiązania, dostępne wyłącznie pod własną marką m.in. zastrzeżone wzorem wspólnotowym kształty profili okien z serii Platinium i Winergetic Premium oraz klamki i okucia z serii dESIGN+.Produkty firmy charakteryzują się zaawansowanymi rozwiązaniami w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższą precyzją i niepowtarzalną estetyką wykonania. WnD zajmuje się produkcją okien z segmentu ekonomicznego plus - o niższej cenie, ale wysokiej jakości. Siedziba firmy wraz z biurem, halami produkcyjnymi i magazynami o łącznej powierzchni 13 000 m² znajduje się w Rąbieniu pod Łodzią. Trzonem działalności Aluhaus są natomiast aluminiowe okna, drzwi wejściowe, fasady i ogrody zimowe. Produkty firmy nabyć można na terenie całej Polski.

W trakcie swej kilkunastoletniej działalności, OKNOPLAST wypracował pozycję firmy wytyczającej nowe trendy, marki, która stała się synonimem najwyższej jakości. Jako pierwszy w Europie wdrożył nowe, innowacyjne rozwiązania, które obecnie funkcjonują, jako standardy w całej branży okien PVC, m.in. pięciokomorowy profil, szyba U=1,0, niski próg z PVC do okien balkonowych, czy też brązowa uszczelka z EPDM. W ostatnim czasie firma jako pierwsza wprowadziła tak unikalne produkty jak okno ColorFull czy Winergetic Premium Passive z barierą termiczną SpaceBlock, w której wykorzystano m.in. aerożel - materiał izolacyjny wykorzystywany przy budowie statków kosmicznych.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 38 100 m2. Globalna liczba klientów przez 19 lat działalności przekroczyła 1,1 mln. Aktualnie w firmie pracuje ponad 1000 osób.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE. Firma została odznaczona również certyfikatem „Zielone okno", potwierdzającym, że produkt nie zawiera rtęci, a w konsekwencji nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom. Były to m.in.: Godło Promocyjne „Teraz Polska", „Budowlana Marka Roku 2013", „TopBuilder 2013", „Lider Rynku 2012", Premium Brand 2011 dla najbardziej cenionej marki czy „Złoty Laur Klienta 2011".

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy". Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.

źródło: Oknoplast