PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2014-10-16
Hartowalne panele dekoracyjne Pilkington Spandrel Glass Powlekany Pro T
NSG Group, producent szkła marki Pilkington, wprowadził do swojej oferty nowy produkt: Pilkington Spandrel Glass Powlekany Pro T.

Pilkington IGP Sp. z o.o.
ul. Wołoska 18
02-675 Warszawa

tel. 22 548 75 01
fax 22 548 75 55
igp@pl.nsg.com
www.pilkington.pl

» więcej o firmie

Trzy rodzaje hartowalnych szklanych paneli na pasy międzyokienne, dopasowane do wybranych typów wysokoselektywnego szkła przeciwsłonecznego Pilkington SuncoolTM, mogą być teraz hartowane przez niezależnych przetwórców szkła.

Pilkington Spandrel Glass Powlekany to szkło hartowane z metaliczną powłoką opracowane m.in. dla szyb z grupy Pilkington SuncoolTM i przeznaczone na przeszklenia pasów międzyokiennych. Do tej pory dekoracyjne panele typu E200, E140 i E120 (odpowiednio dla szkła Pilkington SuncoolTM 50/25, Pilkington SuncoolTM 30/17 i Pilkington SuncoolTM Silver 50/30) były dostępne wyłącznie w formie gotowego hartowanego produktu o konkretnym wymiarze końcowym. Wprowadzenie wersji hartowalnych ‘Pro T' oznacza, że zainteresowani przetwórcy będą mogli nabyć Pilkington Spandrel Glass Powlekany w wersji odprężonej w dużych taflach o wymiarze 6000 mm x 3210 mm (tzw. wymiar Jumbo), przyciąć szkło do odpowiedniego wymiaru i samodzielnie poddawać panele hartowaniu w najodpowiedniejszym dla nich momencie. Dopiero po procesie hartowania spandrele uzyskają swoje końcowe parametry techniczne i kolorystykę dopasowaną do wybranego typu wysokoselektywnego szkła przeciwsłonecznego Pilkington SuncoolTM. Gotowe szklane panele na przeszklenia pasów międzyokiennych umożliwiają kreowanie jednolitych pod względem kolorystycznym fasad z wykorzystaniem szyb przeciwsłonecznych z grupy Pilkington SuncoolTM.

Elastyczność w wymiarowaniu i harmonogramie przetwarzania szkła przekłada się na redukcję kosztów, zwiększenie efektywności produkcji oraz skrócenie czasu wytwarzania finalnego produktu. Trzy rodzaje hartowalnych paneli Pilkington Spandrel Glass Powlekany Pro T: E200, E140 i E120 są produkowane na substracie z bezbarwnego szkła Pilkington OptifloatTM Clear o grubości 8 mm.

Powlekane metaliczną powłoką panele typu E200, E140 i E120 dopasowane są odpowiednio do szyb: Pilkington SuncoolTM 50/25, Pilkington SuncoolTM 30/17 i Pilkington SuncoolTM Silver 50/30. Wszystkie typy wysokselektywnego szkła przeciwsłonecznego z grupy Pilkington SuncoolTM zapewniają efektywną ochronę przed nadmiernym nasłonecznieniem oraz doskonałą izolację cieplną. Zapobiegają nagrzewaniu się pomieszczeń (niski współczynnik całkowitej przepuszczalności energii słonecznej g) i gwarantują dobre doświetlenie wnętrz (wysoka przepuszczalność światła LT). Dzięki właściwościom niskoemisyjnym wysokoselektywne szkło przeciwsłoneczne Pilkington SuncoolTM zwiększa także izolacyjność cieplną pomieszczeń i przyczynia się do zmniejszenia energochłonności budynku.

Więcej informacji na stronie:

http://www.pilkington.com/europe/poland/polish/products/bp/bybenefit/decoration/spandrelglass/home.htm




Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. Powiększone NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych. działając w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Produkcja odbywa się w 29 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w ok. 130 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2013 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 4,87 miliardów euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 36% zrealizowano w Europie, 23% w Japonii, 15% w Ameryce Północnej, a 26% w pozostałych częściach świata.

źródło: Pilkington