Grupa Selena - globalny producent i dystrybutor chemii budowlanej z centralą w Polsce - kolejno uruchamia nowe wersje językowe korporacyjnego serwisu internetowego oraz portale dedykowane kluczowym markom produktowym. Działające od niedawna odświeżone strony przeznaczone są dla użytkowników z istotnych zagranicznych rynków, m.in. rosyjskiego, tureckiego, brazylijskiego i hiszpańskiego.
W ciągu ostatnich miesięcy Grupa Selena uruchomiła następując portale:
Uruchomienie kolejnych regionalnych odsłon nowego serwisu korporacyjnego pozwala na szersze dotarcie do odbiorców zainteresowanych szczegółami działalności Grupy Selena na świecie, a także ułatwia budowanie relacji biznesowych na lokalnych rynkach. Dostarczając przydatne narzędzia i informacje portale produktowe dedykowane markom TYTAN, Quilosa i Artelit stanowią odpowiedź na potrzeby klientów korzystających z produktów sygnowanych kluczowymi markami Seleny.
„Obecność naszych produktów w ponad 70 krajach świata stawia przed Grupą Selena wciąż nowe wyzwania. Jednym z nich jest ułatwienie lokalnym użytkownikom dostępu do najważniejszych informacji o spółce oraz oferowanych przez nią produktach. Kolejne odsłony naszego nowego serwisu korporacyjnego są doskonałymi narzędziami wspierającymi rozwój firmy i poszerzającymi grono naszych klientów. Cieszymy się też z inauguracji kolejnych wersji nowych serwisów poświęconych kluczowym markom Seleny. Jesteśmy przekonani, że jeszcze bardziej umocnią one pozycję wizerunkową i sprzedażową marek TYTAN, Artelit i Quilosa. Wszystkie działania ułatwiające dostęp do informacji na temat spółki stanowią jeden z elementów realizacji naszej nowej misji, która brzmi: Razem budujemy sprawniej i lepiej - Together we deliver better building performance" - mówi Jarosław Michniuk, prezes zarządu Selena FM SA, jednostki nadrzędnej w Grupie Selena.
Nowa, bazowa odsłona serwisu korporacyjnego Seleny - dostępna w językach polskim i angielskim - została uruchomiona
na początku 2014 roku i jest dostępna
pod adresem www.selena.com.
Jednym z głównych założeń nowego serwisu korporacyjnego jest usprawnienie relacji inwestorskich. Platforma
Seleny umożliwia przeglądanie jej zawartości
na urządzeniach mobilnych oraz szybkie odnajdywanie poszukiwanych
informacji dzięki uproszczonej nawigacji.
Grupa Selena to globalny
producent i dystrybutor chemii budowlanej. Selena oferuje szeroką gamę
produktów przeznaczonych zarówno dla profesjonalnych wykonawców, jak i
użytkowników indywidualnych - główne marki to TYTAN, ARTELIT oraz hiszpańska
QUILOSA. Selena jest jednym z trzech największych światowych producentów piany
poliuretanowej używanej do montażu okien i drzwi. Grupa w swojej ofercie
posiada piany, uszczelniacze, kleje, produkty do hydroizolacji, systemy
ociepleń, zamocowania oraz produkty komplementarne.
W skład Grupy wchodzi 30 spółek w 18 krajach na całym świecie. Zakłady produkcyjne Seleny są zlokalizowane w Polsce, Brazylii, Korei, Chinach, Rumunii, Turcji oraz w Hiszpanii. Globalne doświadczenia zdobywane na wielu różnych rynkach pozwalają Grupie Selena szybko się rozwijać. Dzięki nim Selena staje się firmą innowacyjną i kreuje nowe rozwiązania dostosowane do potrzeb użytkowników.
Grupa Selena była wielokrotnie nagradzana w najbardziej prestiżowych rankingach. Otrzymała m.in. tytuły: Diamentu Forbesa oraz Perły Polskiej Gospodarki. Najwyższa jakość produktów Grupy Selena oraz ich nowoczesność cieszą się uznaniem partnerów i klientów firmy, o czym mogą świadczyć liczne nagrody, jakimi spółka jest honorowana.
Od kwietnia 2008 akcje spółki holdingowej Grupy - Selena FM SA - notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
źródło: Selena