PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2014-04-08
OKNOPLAST z piłkarzem Borussii Dortmund - Svenem Benderem na targach w Norymberdze
Firma OKNOPLAST wzięła udział w największych targach branżowych w Europie.

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Ochmanów 117
32-003 Podłęże

tel. 12 279 71 71
fax 12 279 71 72
biuro@oknoplast.com.pl
www.oknoplast.com.pl

» więcej o firmie

Na stosiku o powierzchni ponad 200m2 przedstawiła gościom swoje innowacyjne produkty oraz gwiazdy ze świata sportu, w tym piłkarza Svena Bendera, zawodnika Borussii Dortmund - klubu, którego OKNOPLAST jest partnerem.

Na prestiżowych targach branżowych w Norymberdze firma zaprezentowała szereg swoich produktów oraz przygotowała specjalną niespodziankę - odwiedziny gościa z klubu Borussia Dortmund - Svena Bendera. Z myślą o targach w Niemczech OKNOPLAST przygotował wiele innowacyjnych produktów stolarki PVC i aluminiowej - m.in. otwierane za pomocą telefonu drzwi BVB (Borussii Dortmund), na których podpis złożył wspomniany już, popularny niemiecki piłkarz. Klienci z rynków europejskich mieli też okazję zapoznać się z bogatą ofertą drzwi zewnętrznych Aluhaus, nowej marki w Grupie OKNOPLAST, która zajmuje się produkcją stolarki aluminiowej z segmentu Premium. Podczas targów nie zabrakło flagowego modelu okna marki OKNOPLAST dla budownictwa pasywnego - Winergetic Premium Passive, wyposażonego w barierę termiczną SpaceBlock, w której zastosowano aerożel, do tej pory wykorzystywany w produkcji skafandrów i promów kosmicznych.



Odwiedzający stoisko marki mieli okazję poczuć prawdziwie piłkarskie emocje, także za sprawą Mistrza Świata Trików Piłkarskich Krzysztofa Golonki, który dał pokaz profesjonalnej żonglersko-akrobatycznej sztuki Freestyle Football. Chętni, pod okiem mistrza, sami też mogli spróbować swoich sił w trikach piłkarskich, a najzdolniejsi otrzymywali gadżety Borussii Dortmund.

W chwili obecnej na terenie Niemiec sieć dystrybucyjną OKNOPLAST tworzy ponad 300 punktów handlowych. Niemcy to dla nas duży rynek zbytu. Między innymi z tego względu podjęliśmy współpracę z Borussią Dortmund. Partnerstwo z tym znakomitym klubem czy udział w branżowych targach to jedne z wielu działań które wzmacnia naszą markę w Niemczech. Wiele firm polskich, które są tam obecne choć generują sprzedaż - nie budują marki, a kupujący nie zdają sobie nawet sprawy, gdzie zostały wykonane produkty. Nam zawsze chodziło o budowanie marki. Niemcy to bardzo wymagający rynek. Musimy być lepsi niż lokalna, niemiecka konkurencja, gdyż dla przeciętnego Niemca "made in Poland" nie oznacza dobrej jakości. Za reklamą musi iść więc doskonały jakościowo produkt. - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu w OKNOPLAST.

Od początku działania firmy jej celem była ekspansja pod własnym logo. Wyzwanie to udało się zrealizować. Wysoka jakość oraz innowacyjne rozwiązania sprawiają, że marka OKNOPLAST podbija europejskie rynki. Firma działa obecnie w 10 krajach Europy, gdzie posiada ponad 1800 punktów sprzedaży. O jakości produktu i usługi OKNOPLAST świadczy również fakt, że 70% klientów przychodzi do salonów sprzedaży z polecenia.

Sukces ten tak tłumaczy Grzegorz Filipek - Autorskie projekty i niezawodność - oto czym jest marka OKNOPLAST. Partnerstwo z czołowymi klubami - Borussią Dortmund, Interem Mediolan czy Olympique Lyon ma za zadanie umocnić te cechy, bo reklama musi pasować do produktu i filozofii firmy.

Tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Branżowych Fensterbau Frontale odbyła się w dniach 26-29 marca w Centrum Targów w Norymberdze. Pojawiło się na niej ponad 1300 wystawców z 39 krajów, a ich stoiska odwiedziło ponad 100 tysięcy osób.



OKNOPLAST to międzynarodowa firma, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. W krajach tych spółka posiada rozbudowaną sieć ponad 1800 partnerskich salonów sprzedaży. Firma została uhonorowana przez ambasadę RP we Francji, jako „Najlepszy Polski Exporter" produktów do tego kraju.

Od stycznia 2012 OKNOPLAST jest Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan. Od sezonu 2009/2010 roku firma jest głównym sponsorem pierwszoligowej drużyny Puszcza Niepołomice. OKNOPLAST wspiera także Akademię AS Progres, pod patronatem Jerzego Dudka, organizującą zajęcia sportowe dla dzieci. Działania marketingowe firmy zostały docenione w prestiżowych konkursach m.in. Impactor, czy The Champs Awards.

W czerwcu 2013 roku firma ogłosiła utworzenie Grupy OKNOPLAST, w skład której wchodzą trzy firmy: OKNOPLAST, WnD i Aluhaus. Pozwala to na jeszcze większe zróżnicowanie oferty produktowej i jej precyzyjne dopasowanie do potrzeb klientów. OKNOPLAST działa w segmencie Top Premium. W portfolio firmy znajdują się okna i drzwi zewnętrzne PVC, rolety oraz szeroka gama dodatków i akcesoriów. Spółka uruchomiła również produkcję własnych pakietów szybowych. Jako jedna z nielicznych firm OKNOPLAST oferuje autorskie rozwiązania, dostępne wyłącznie pod własną marką m.in. zastrzeżone wzorem wspólnotowym kształty profili okien z serii Platinium i Winergetic Premium oraz klamki i okucia z serii dESIGN+.Produkty firmy charakteryzują się zaawansowanymi rozwiązaniami w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższą precyzją i niepowtarzalną estetyką wykonania. WnD zajmuje się produkcją okien z segmentu ekonomicznego plus - o niższej cenie, ale wysokiej jakości. Siedziba firmy wraz z biurem, halami produkcyjnymi i magazynami o łącznej powierzchni 13 000 m² znajduje się w Rąbieniu pod Łodzią. Trzonem działalności Aluhaus są natomiast aluminiowe okna, drzwi wejściowe, fasady i ogrody zimowe. Produkty firmy nabyć można na terenie całej Polski.

W trakcie swej kilkunastoletniej działalności, OKNOPLAST wypracował pozycję firmy wytyczającej nowe trendy, marki, która stała się synonimem najwyższej jakości. Jako pierwszy w Europie wdrożył nowe, innowacyjne rozwiązania, które obecnie funkcjonują, jako standardy w całej branży okien PVC, m.in. pięciokomorowy profil, szyba U=1,0, niski próg z PVC do okien balkonowych, czy też brązowa uszczelka z EPDM. W ostatnim czasie firma jako pierwsza wprowadziła tak unikalne produkty jak okno ColorFull czy Winergetic Premium Passive z barierą termiczną SpaceBlock, w której wykorzystano m.in. aerożel - materiał izolacyjny wykorzystywany przy budowie statków kosmicznych.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 38 100 m2. Globalna liczba klientów przez 19 lat działalności przekroczyła 1,1 mln. Aktualnie w firmie pracuje ponad 1000 osób.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE. Firma została odznaczona również certyfikatem „Zielone okno", potwierdzającym, że produkt nie zawiera rtęci, a w konsekwencji nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom. Były to m.in.: Godło Promocyjne „Teraz Polska", „Budowlana Marka Roku 2013", „TopBuilder 2013", „Lider Rynku 2012", Premium Brand 2011 dla najbardziej cenionej marki czy „Złoty Laur Klienta 2011".

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy". Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.

źródło: Oknoplast