PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2014-01-31
Fenestra Aurea dla OKNOPLAST
Wyróżnienie „Fenestra Aurea" jest przyznawane podmiotom z branży okien PVC, które dokonały lub tworzą coś niespotykanego, wykraczającego poza dotychczasowe ...

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Ochmanów 117
32-003 Podłęże

tel. 12 279 71 71
fax 12 279 71 72
biuro@oknoplast.com.pl
www.oknoplast.com.pl

» więcej o firmie

Firma OKNOPLAST została doceniona przez redakcję vortalu Oknotest za wybór i konsekwentną realizację strategii promocji marki przez sport. Spółka zdobyła wyróżnienie Fenestra Aurea.

Wyróżnienie „Fenestra Aurea" jest przyznawane podmiotom z branży okien PVC, które dokonały lub tworzą coś niespotykanego, wykraczającego poza dotychczasowe branżowe standardy na polu inwestycji, marketingu oraz technologii. Firma OKNOPLAST od lat konsekwentnie ugruntowuje swoją pozycję na rynkach europejskich jako lidera technologii i wiarygodnego partnera biznesowego. Jako lider w segmencie Top Premium do współpracy wybiera najsłynniejsze kluby sportowe, którym podobnie jak spółce, bliska jest uczciwa rywalizacja, ambicja i dążenie do perfekcji.

W sportowym portfolio spółki są takie kluby jak: Inter Mediolan, Borusia Dortmund, jak i Olimpique Lyon - drużyny grające w europejskich  ligach „wielkiej piątki"  (niemiecka  Bundesliga, francuska Ligue 1 i włoska Serie A). Sponsoring takich międzynarodowych drużyn piłkarskich to niezrównana powierzchnia prezentacji firmy i akcelerator świadomości marki. Logo firmy OKNOPLAST widnieje m.in. na włoskim stadionie San Siro, gdzie mecze rozgrywa legendarny Inter Mediolan oraz za sprawą nowych kontraktów sponsorskich z Borusią Dortmund i Olympique Lyon - na Stade Gerland we Francji i w Dortmundzie na Signal Iduna Park. Wszystko to jest wynikiem strategii marketingowej, ukierunkowanej na ugruntowanie marki OKNOPLAST na każdym z tych rynków. Sponsoring sportowy to także komunikat dla klientów, że firma ma stabilną pozycję i łączy uczciwy biznes z najwyższymi standardami rynkowymi. To dodatkowa wartość dodana dla klientów czy partnerów biznesowych w postaci wyjazdów na mecze na najpopularniejsze stadiony Europy, jak również organizacji programów motywacyjnych.

Prócz sponsoringu gigantów sportowych na reputację firmy we wszystkich krajach, w których działa wpłynęła także najlepsza możliwa obsługa, design produktów oraz zaawansowane technologie i innowacje, nad którymi spółka nieustannie pracuje.

W Polsce firma także mocno zaangażowana jest w działalność sportową, sponsoruje m.in. lokalną drużynę piłkarską Puszczę Niepołomice. Odkąd OKNOPLAST wspiera Puszczę Niepołomice, przeszła ona od IV do I ligi. Firma wspiera także programy sportowe skierowane do dzieci i młodzieży. Spółka jest oficjalnym partnerem Akademii Sportu Progres w Centrum Rozwoju Com-Com Zone Nowa Huta pod patronatem Jerzego Dudka, organizującą zajęcia sportowe dla dzieci.

źródło: Oknoplast