Było już wyróżnienie od polskiej ambasady w Paryżu dla najlepszych eksporterów do Francji, jest logotyp na strojach 7-krotnego Mistrza Francji - Olympique Lyon, było przedstawienie z pompą na Stade Gerland, nie mogło więc, zabraknąć OKNOPLASTU na prestiżowych tragach Batimat w Paryżu. Stoisko firmy wyróżniało się na tle konkurencji - nie tylko rozmiarem - aż 200m2, ale i nowymi technologiami - OKNOPLAST „rozszerzył rzeczywistość" dla zwiedzających za pomocą nowoczesnej aplikacji multimedialnej wykorzystującej technologię Augmented Reality i postawił, jak jego francuski partner na boisku, na najwyższą technikę i estetykę wykonania.
Pomiędzy 4 a 8 listopada w Paryżu na Targach Batimat na okazałym stoisku o powierzchni liczącej aż 200 m2, firma OKNOPLAST - czołowy producent stolarki PVC w Europie w segmencie TOP PREMIUM - zaprezentowała swoje najnowsze produkty - w tym okno Winergetic Premium Passive - flagowy produkt w zakresie budownictwa pasywnego.
Firma OKNOPLAST we Francji obecna jest od 2009 i sprzedając produkty pod własną marką, posiada już blisko 400 salonów partnerskich. Po spektakularnym kontrakcie z czołową drużyną francuską Olympique Lyon, w tym roku na Batimat OKNOPLAST przywiózł najnowsze technologie. Już w recepcji OKNOPLAST witał odwiedzających specjalną aplikacja, która rozszerzyła rzeczywistość za pomocą technologii Augmented Reality opartej o czujnik ruchu. Zaprezentowana została też oferta drzwi aluminiowych Aluhaus - nowej marki w Grupie OKNOPLAST. Stoisko OKNOPLAST poza prezentacją nowości z oferty produktowej, dostarczyło gościom sportowych emocji.
Tematem przewodnim wystawy była piłka nożna. Swoje umiejętności prezentował Mistrz Świata Trików Piłkarskich 2011 - Krzysztof Golonka, którego pokazy każdego dnia gromadziły tłumy osób.
Międzynarodowe targi Batimat to jedyne z największych wydarzeń branży budowlanej w Europie. Dlatego obecność na nich była dla nas bardzo ważna. Co więcej, Francja to dla nas bardzo ważny rynek zbytu,. by nadać prestiż firmie i produktom jesteśmy sponsorem francuskiego Olympique Lyon. Dzięki tym działaniom mocno wzrasta nasza reputacja i znajomość marki na tym rynku - podsumowuje obecność OKNOPLAST we Francji Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu firmy.
Podczas targów zaprezentowane zostały zarówno rozwiązania z oferty Grupy OKNOPLAST, które zdobyły już uznanie klientów w Polsce, Włoszech czy Niemczech, ale i takie dobrane precyzyjnie pod kątem rynku francuskiego.
Zwiedzający stoisko byli pod wrażeniem stoiska, produktów, ale i dynamiki z jaką polska firma zdobywa kolejne rynki.
źródło: Oknoplast