PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2013-01-18
„Glass Handbook 2012”
NSG Group, producent szkła marki Pilkington, opublikował nową edycję podręcznika „Glass Handbook”.

Pilkington IGP Sp. z o.o.
ul. Wołoska 18
02-675 Warszawa

tel. 22 548 75 01
fax 22 548 75 55
igp@pl.nsg.com
www.pilkington.pl

» więcej o firmie

„Glass Handbook" to praktyczne kompendium wiedzy nt. produktów szklanych i systemów szklenia dla budownictwa dostępnych aktualnie w ofercie NSG Group w Polsce. Publikacja kierowana jest do architektów i projektantów, inwestorów, producentów okien, przetwórców szkła i wszystkich zainteresowanych charakterystyką techniczną oraz możliwościami wykorzystania szkła w architekturze.

Podręcznik „Glass Handbook" stanowi zbiór informacji o właściwościach, parametrach i możliwościach zastosowania produktów szklanych marki Pilkington. Obecne wydanie to trzecia edycja polskiej wersji podręcznika, która przedstawia aktualną ofertę firmy (zgodnie ze stanem na koniec 2012 r.). W porównaniu z poprzednią wersją publikacji z 2010 r., nowe wydanie zostało wzbogacone o prezentacje nowych produktów (takich jak Pilkington OptithermTM GS, Pilkington SunShadeTM Silver, Pilkington Pyroclear® czy Pilkington InsulightTM z żaluzjami ScreenLine®), bardziej szczegółowe opisy już istniejących produktów (np. systemów szklenia Pilkington PlanarTM i Pilkington ProfilitTM) oraz liczne zdjęcia projektów architektonicznych, w których zastosowano rozwiązania marki Pilkington.


„NSG Group, producent szkła marki Pilkington, regularnie wprowadza na rynek nowe produkty i rozwiązania o ulepszonych parametrach technicznych, które umożliwiają uzyskanie dodatkowych korzyści użytkowych w obiektach budowlanych" - mówi Jolanta Lessig, Kierownik Komunikacji Marketingowej na Europę w NSG Group. „Zależy nam, aby wszyscy zainteresowani mieli wiedzę o możliwościach, jakie oferują produkty szklane i systemy przeszkleń. Wiedza ta przekłada się na dobór efektywnych rozwiązań dla każdego projektu budowlanego".

Informacje nt. produktów szklanych zebrane w „Glass Handbook" zostały uporządkowane według kategorii korzyści: ochrona przed słońcem, izolacja cieplna, ochrona przed ogniem i hałasem, bezpieczeństwo/ochrona przed atakiem, samoczyszczenie czy dekoracja. Publikacja zawiera też rozdział na temat systemów przeszkleń Pilkington PlanarTM i Pilkington ProfilitTM, a także prezentacje produktów do specjalnych zastosowań np. superbezbarwnego szkła Pilkington OptiwhiteTM czy szkła Pilkington MirropaneTM do dyskretnej obserwacji osób (tzw. szkło „policyjne").


Aktualny podręcznik „Glass Handbook" jest dostępny w dwóch wersjach: on-line oraz drukowanej. Na stronie internetowej www.pilkington.pl można go znaleźć w wersji elektronicznej na wszystkich stronach produktowych oraz w zakładce „Broszury" w działach „Szkło dla domu", „Szkło dla architektów" i „Szkło dla przetwórców i hurtowni szkła". Wersja drukowana będzie dystrybuowana podczas seminariów, szkoleń i spotkań z klientami. Papierowe wydanie podręcznika jest również dostępne dla wszystkich zainteresowanych. Po informacje jak je otrzymać zapraszamy na stronę:
http://www.pilkington.com/europe/poland/polish/building+products/architects/brochures.htm

 



Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. Powiększone NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych działając w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Produkcja odbywa się w 29 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w ok. 130 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2012 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 6 miliardów euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 42% zrealizowano w Europie, 28% w Japonii, 13% w Ameryce Północnej, a 17% w pozostałych częściach świata.

źródło: Pilkington Polska
zdjęcia: Pilkington