PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2012-12-11
Okna wzmacniane termicznie
Wzmocnienie termiczne uzyskano dzięki połączeniu stalowego profilu z wkładką termiczną wykonaną ze specjalnych związków żywicy.

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Ochmanów 117
32-003 Podłęże

tel. 12 279 71 71
fax 12 279 71 72
biuro@oknoplast.com.pl
www.oknoplast.com.pl

» więcej o firmie

Obecnie, ze względu na szybki wzrost cen energii, w całej Europie dąży się do obniżenia kosztów eksploatacji budynków. Firma OKNOPLAST w odpowiedzi na potrzeby klientów w zakresie energooszczędności opracowała system okien z innowacyjnym wzmocnieniem termicznym.

Wzmocnienie termiczne uzyskano dzięki połączeniu stalowego profilu z wkładką termiczną wykonaną ze specjalnych związków żywicy. Wzmocnienie termiczne pozwala spełnić jeden z kilku warunków  stawianych stolarce przeznaczonej do budownictwa pasywnego. Obniża ono tzw. współczynnik przenikalności części profilowej Uf.

Jednym z największych wyzwań dla współczesnego budownictwa jest zapewnienie wysokiej energooszczędności. Podejście takie umożliwia osiągnięcie podwójnych korzyści. Pierwszą z nich są znacznie niższe koszty ogrzewania domów i mieszkań. Druga, natomiast to o wiele mniejsze zużycie paliw kopalnych, co w dłuższej perspektywie przyczynia się do ochrony naszej planety - mówi Grzegorz Bułat, Kierownik Działu Technologii, OKNOPLAST.

W ofercie firmy dostępne jest okno Winergetic Premium Passive, które z zastosowanym wzmocnieniem termicznym osiąga współczynnik przenikania ciepła Uw na poziomie zaledwie 0,78W/m²K. Pozwala to stosować okna do budynków pasywnych.

Inne informacje znajdują się na: www.oknoplast.com.pl oraz na Facebooku Oknoplast i Twitterze @Oknoplast1.



OKNOPLAST to międzynarodowa firma, jeden z pięciu  największych producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. W krajach tych spółka posiada 1400 salonów sprzedaży pod własną marką. Od stycznia 2012 OKNOPLAST jest Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan.

OKNOPLAST działa w segmencie Premium. Oferta firmy obejmuje okna PVC, drzwi zewnętrzne, rolety, wyroby aluminiowe oraz szeroką gamę dodatków i akcesoriów. Produkty OKNOPLAST charakteryzują zaawansowane rozwiązania w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższa precyzja i niepowtarzalna estetyka wykonania. Jako jeden z nielicznych producentów, oferuje autorskie rozwiązania i produkty dostępne wyłącznie pod marka Oknoplast.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 31 200  m2. Od samego początku firma sprzedała ponad 3 000 000 jednostek okiennych, a globalna liczba klientów przez 18 lat działalności przekroczyła 930 tysięcy. Aktualnie w firmie pracuje blisko 800 osób.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom. W minionym roku były to m.in.: „Godło teraz Polska" „TopBuilder 2012", „Lider Rynku 2011", Premium Brand 2011 dla najbardziej cenionej marki czy „Złoty Laur Klienta 2011".

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy". Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.

źródło: Oknoplast Sp. z o.o.