PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2012-12-04
Szyby, które zapewnią ciepło w domu
Jednym ze skutecznych sposobów na utrzymanie w domu odpowiedniej temperatury bez podwyższania kosztów ogrzewania jest montaż energooszczędnej stolarki.

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Ochmanów 117
32-003 Podłęże

tel. 12 279 71 71
fax 12 279 71 72
biuro@oknoplast.com.pl
www.oknoplast.com.pl

» więcej o firmie

Chociaż możemy cieszyć się jeszcze całkiem dobrą, jak na tę porę roku aurą, to niebawem za oknami zapanują minusowe temperatury. W taką pogodę miło jest wrócić do domu, w którym panuje przyjemne ciepło. Zapewnienie w budynku komfortu cieplnego nie musi jednak oznaczać wysokich rachunków za ogrzewanie.

Jednym ze skutecznych sposobów na utrzymanie w domu odpowiedniej temperatury bez podwyższania kosztów ogrzewania jest montaż energooszczędnej stolarki.  Nieszczelne okna bowiem to częsta droga ucieczki ciepła z pomieszczeń.

Podstawową kwestią, na jaką powinniśmy zwrócić uwagę przed dokonaniem zakupu okien jest współczynnik przenikania ciepła Uw. Im niższy współczynnik Uw, tym mniejsze straty energii. Warto zwrócić uwagę, że czasem producenci podają zamiast współczynnika Uw (okna) współczynnik Ug (tylko szyby), co nie oddaje rzeczywistego poziomu strat - radzi Grzegorz Bułat, Kierownik Działu Technologii, OKNOPLAST.

W OKNOPLAST dostępne są, w korzystnej cenie, pakiety 3 komorowe z 4 szybami, w których grubość tafli szkła to jedynie 3 milimetry. Nowe pakiety zapewniają aż o 40% większą termoizolacyjność w stosunku do tradycyjnych dwuszybowych, z taflami szkła o grubości 4 mm. Producent wypełnił komory pakietu argonem, dzięki czemu szyby osiągają współczynnik przenikania ciepła na poziomie zaledwie Ug= 0,4 W/m²K. Firma wprowadziła to rozwiązanie jako pierwsza w Europie.


Dla najbardziej wymagających klientów OKNOPLAST opracował okno Winergetic Premium Passive, które spełnia wymogi dla domu pasywnego. Zgodnie z nimi współczynnik przenikania ciepła Uw powinien być mniejszy, niż 0,8 W/m²K. Okno dodatkowo wyposażone jest w specjalne wzmocnienie termiczne - stalowy profil połączony z wkładką termiczną wykonaną z żywicy oraz opcjonalnie trzykomorowy pakiet szybowy o współczynniku Ug=0,3W/m²K, wypełniony kryptonem. Dzięki tym elementom wartość parametru Uw dla okna wynosi tylko 0,6 W/m²K.

Inne informacje znajdują się na: www.oknoplast.com.pl oraz na Facebooku Oknoplast i Twitterze @Oknoplast1.



OKNOPLAST to międzynarodowa firma, jeden z pięciu  największych producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. W krajach tych spółka posiada 1400 salonów sprzedaży pod własną marką. Od stycznia 2012 OKNOPLAST jest Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan.

OKNOPLAST działa w segmencie Premium. Oferta firmy obejmuje okna PVC, drzwi zewnętrzne, rolety, wyroby aluminiowe oraz szeroką gamę dodatków i akcesoriów. Produkty OKNOPLAST charakteryzują zaawansowane rozwiązania w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższa precyzja i niepowtarzalna estetyka wykonania. Jako jeden z nielicznych producentów, oferuje autorskie rozwiązania i produkty dostępne wyłącznie pod marka Oknoplast.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 31 200  m2. Od samego początku firma sprzedała ponad 3 000 000 jednostek okiennych, a globalna liczba klientów przez 18 lat działalności przekroczyła 930 tysięcy. Aktualnie w firmie pracuje blisko 800 osób.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom. W minionym roku były to m.in.: „Godło teraz Polska" „TopBuilder 2012", „Lider Rynku 2011", Premium Brand 2011 dla najbardziej cenionej marki czy „Złoty Laur Klienta 2011".

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy". Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.

źródło: Oknoplast Sp. z o.o.