PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2012-11-23
Nowości produktowe i piłkarskie emocje, czyli OKNOPLAST na Targach Equipbaie
Międzynarodowe targi EquipBaie to jedyne z największych wydarzeń branży stolarki otworowej w Europie.

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Ochmanów 117
32-003 Podłęże

tel. 12 279 71 71
fax 12 279 71 72
biuro@oknoplast.com.pl
www.oknoplast.com.pl

» więcej o firmie

W dniach 13-16 listopada 2012 r. odbyły się we Francji Międzynarodowe Targi Equipbaie. To jedno z najważniejszych spotkań branżowych gromadzi co roku tysiące odwiedzających i wystawców z całego świata. Nie mogło wśród nich zabraknąć OKNOPLAST.

Zakończona właśnie edycja EquipBaie przyciągnęła do centrum targowego w Paryżu ponad 22 000 gości. W ciągu 4 dni mogli oni odwiedzić stoiska 330 wystawców, na których prezentowane były najnowsze rozwiązania i produkty.


Międzynarodowe targi EquipBaie to jedyne z największych wydarzeń branży stolarki otworowej w Europie. Dlatego obecność na nich jest dla nas bardzo ważna. Obok nawiązania cennych kontaktów biznesowych możemy również pokazać nasze nowości produktowe potencjalnym klientom - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu z OKNOPLAST.

OKNOPLAST zaprezentował na targach szeroką gamę nowości ze swojej oferty. Wśród nich znalazł się system ColorFull, który firma opracowała jako pierwszy polski producent. W profilach ColorFull, poza stroną zewnętrzną, barwione są również elementy wewnętrzne, widoczne po otwarciu skrzydła. Zapewnia to oknom jednolitą barwę i nadaje zupełnie nowy charakter. Innym produktem przedstawionym przez OKNOPLAST była linia okuć dESIGN+. Składają się na nią eleganckie osłonki na zawiasy, ergonomiczne i minimalistyczne klamki oraz innowacyjne rozwiązania zaczepów obwodowych. Nowe okucia łączą w sobie piękny wygląd i funkcjonalność. Dzięki nim obsługa skrzydeł okiennych nie wymaga użycia dużej siły, a okna stanowią subtelny element aranżacji wnętrz. Linia dESIGN+ powstała we współpracy z renomowanych studiem projektowym KISKA, które projektuje m.in. legendarne motocykle KTM oraz elementy dla marki Audi.


Francuscy klienci mogli po raz pierwszy zobaczyć energooszczędne okno Winergetic Premium, o współczynniku przenikania ciepła Uw na poziomie zaledwie 0,78 W/m²K. Poza wysokimi właściwościami termoizolacyjnymi okno charakteryzuje się też niepowtarzalnym wyglądem. Zaokrąglona na zewnątrz linia profilu jest autorskim projektem dostępnym wyłącznie pod marką OKNOPLAST.

Nowości produktowe to jednak nie jedyne atrakcje, które firma OKNOPLAST przygotowała dla odwiedzających. Tematem przewodnim stoiska była piłka nożna. Swoje umiejętności prezentował Mistrz Świata Trików Piłkarskich 2011 - Krzysztof Golonka. Pokazy odbywały się kilka razy dziennie. Najodważniejsi goście mogli natomiast spróbować swoich sił w meczu z Mistrzyniami Świata w piłkarzykach. Wśród wszystkich osób które zawitały na stoisko OKNOPLAST rozlosowano bilety na mecz Interu Mediolan na stadionie San Siro.


Inne informacje znajdują się na: www.oknoplast.com.pl oraz na Facebooku Oknoplast i Twitterze @Oknoplast1.



OKNOPLAST to międzynarodowa firma, jeden z pięciu  największych producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. W krajach tych spółka posiada 1400 salonów sprzedaży pod własną marką. Od stycznia 2012 OKNOPLAST jest Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan.

OKNOPLAST działa w segmencie Premium. Oferta firmy obejmuje okna PVC, drzwi zewnętrzne, rolety, wyroby aluminiowe oraz szeroką gamę dodatków i akcesoriów. Produkty OKNOPLAST charakteryzują zaawansowane rozwiązania w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższa precyzja i niepowtarzalna estetyka wykonania. Jako jeden z nielicznych producentów, oferuje autorskie rozwiązania i produkty dostępne wyłącznie pod marka Oknoplast.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 31 200  m2. Od samego początku firma sprzedała ponad 3 000 000 jednostek okiennych, a globalna liczba klientów przez 18 lat działalności przekroczyła 930 tysięcy. Aktualnie w firmie pracuje blisko 800 osób.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom. W minionym roku były to m.in.: „Godło teraz Polska" „TopBuilder 2012", „Lider Rynku 2011", Premium Brand 2011 dla najbardziej cenionej marki czy „Złoty Laur Klienta 2011".

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy". Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.

źródło: Oknoplast Sp. z o.o.