W
konkursie Lider Rynku 2012 firma
OKNOPLAST otrzymała aż dwie statuetki. Jury doceniło silną pozycję oraz wysoki
poziom kultury biznesowej spółki i przyznało jej nagrodę
w kategorii Najlepsza w Polsce Firma
w zakresie produkcji okien PVC. Uznanie zdobyło również okno Platinium
Evolution² jako Najlepsze w Polsce okno z PVC. Celem programu jest wyłonienie
zaawansowanych technologicznie produktów, firm o ugruntowanej pozycji rynkowej,
i najlepszych usług.
OKNOPLAST został doceniony także przez wykonawców, którzy przyznali firmie nagrodę Złota Budowlana Marka Roku 2012. Plebiscyt organizuje co roku firma ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku. Zwycięzcy wyłaniani są na podstawie badań ankietowych na reprezentatywnej próbie 2 000 firm wykonawczych z całej Polski. Specjaliści budowlani przy ocenie firm brali pod uwagę jakość produktów oraz relację ceny do jakości.
Tegoroczna nowość OKNOPLAST - okno Winergetic Premium otrzymało prestiżową nagrodę w programie Vip Innowacyjna Stolarka 2012 jako Innowacyjne Okno PVC - Projekt Autorski. Kapituła konkursu doceniła również ponad 10-letnią działalność Dyrektora Marketingu OKNOPLAST - Grzegorza Filipka, przyznając mu nagrodę Najlepszy Manager Roku. Grzegorz Filipek zaczynał karierę zawodową jako dziennikarz prasowy. Współpracę z firmą OKNOPLAST rozpoczął 10 lat temu, zdobywając doświadczenie od szczebla specjalisty ds. marketingu poprzez kierownika działu marketingu i reklamy, a następnie od 2008 roku na stanowisku dyrektorskim. Od tego czasu zbudował jedną z najbardziej znanych marek okiennych w Polsce z rozpoznawalnością sięgającą ponad 70%.
Produkty OKNOPLAST wyróżniono również tytułem Zielone Okno. Firmy, które uzyskały certyfikat mogą oznaczyć swoje wyroby logotypem Zielone Okno. Taki znak to informacja dla konsumentów, że wyrób nie zawiera rtęci, dzięki czemu nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko. Konkurs Zielone Okno został zorganizowany w ramach kampanii Zielone Okno - wyrzuć rtęć ze swojego życia, której celem jest edukacja ekologiczna społeczeństwa.
Wszystkie zdobyte
nagrody są dla nas bardzo ważne, potwierdzają one bowiem naszą pozycję lidera
rynku
w branży stolarki otworowej. Firma OKNOPLAST od początku działalności stara się
dostarczać funkcjonalne produkty najwyższej jakości. Cieszymy się zatem, że te
dążenia są doceniane zarówno przez konsumentów, jak i specjalistów budowlanych.
Będziemy dalej rozwijać naszą ofertę aby móc jeszcze lepiej odpowiadać na
zmieniające się potrzeby rynku w zakresie ekologii, energooszczędności i
estetyki - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor ds. Marketingu w OKNOPLAST.
Firma OKNOPLAST rozpoczęła działalność w 1994 roku. W ciągu
kilkunastu lat istnienia przedsiębiorstwo wypracowało solidną markę i
pozycję czołowego producenta stolarki otworowej zarówno w Polsce, jak i w
Europie. Wysoka jakość produktów – z której znana jest firma – została
osiągnięta również dzięki doświadczeniu oraz gruntownej znajomości
branży założycieli spółki.
Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam
też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem
produkcyjnym o powierzchni 29 tys. m2. Od samego początku firma
sprzedała ponad 2 500 000 okien, a globalna liczba Klientów przez 17 lat
działalności przekroczyła 860 tysięcy.
Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy
jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez
rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność
produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to
OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE.
O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne
nagrody przyznane firmie i jej produktom m.in.: Godło Promocyjne „Teraz
Polska 2010” dla okna Platinium i Platinium Evolution2, tytuł „Top Marka
2010”, „Złoty Laur Klienta 2010” w kategorii „Funkcjonalność i
bezpieczeństwo”, certyfikat „Lider Rynku 2010”, certyfikat „Euro Leader
2010”, „Wizytówka Polskiego Produktu 2010”, czy tytuł „Premium Brand
2011” dla najbardziej cenionej marki. OKNOPLAST pojawił się również w
prestiżowym rankingu magazynu Forbes – „Diamenty Forbesa“ i został
wyróżniony za dynamiczny rozwój spółki.
OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom
najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu
wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest
Stowarzyszenie „U Siemachy”. Firma wspiera je finansowo, pomagając
dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej.
Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków
Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych
pomieszczeń.