W
najnowszej reklamie wzięli udział czterej piłkarze Interu - Andrea Poli,
Giampaolo Pazzini, Javier Adelmar Zanetti i Diego Alberto Milito. Nowa reklama z udziałem zawodników Interu Mediolan
pojawi się na większości rynków, na których działa firma. Kampania obejmie
prasę i Internet. Zdjęcia zawodników będą wykorzystywane również w
innych materiałach promocyjnych np. folderach dla klientów.
Reklama z
piłkarzami Interu Mediolan jest częścią szerszej strategii marketingowej firmy,
która ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki na rynkach zagranicznych.
Pierwsze zdjęcia z sesji można już zobaczyć na naszej stronie internetowej
- mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu w OKNOPLAST.
Na planie, obok zawodników pojawiła się również ambasadorka marki OKNOPLAST we Włoszech Nina Senicar, która sygnuje swoim nazwiskiem okna firmy. Jest ona również popularną w tym kraju prezenterką telewizyjną, aktorką i modelką. Zdjęcia z Niną oraz zawodnikami Interu staną się częścią kampanii wizerunkowej na rynku włoskim.
Włochy są oprócz Polski największym rynkiem sprzedaży dla OKNOPLAST. Firma działa tu od 2007 roku i od tego czasu zbudowała pozycję drugiego najchętniej wybieranego producenta okien PVC.
Firma OKNOPLAST rozpoczęła działalność w 1994 roku. W ciągu
kilkunastu lat istnienia przedsiębiorstwo wypracowało solidną markę i
pozycję czołowego producenta stolarki otworowej zarówno w Polsce, jak i w
Europie. Wysoka jakość produktów – z której znana jest firma – została
osiągnięta również dzięki doświadczeniu oraz gruntownej znajomości
branży założycieli spółki.
Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam
też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem
produkcyjnym o powierzchni 29 tys. m2. Od samego początku firma
sprzedała ponad 2 500 000 okien, a globalna liczba Klientów przez 17 lat
działalności przekroczyła 860 tysięcy.
Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy
jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez
rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność
produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to
OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE.
O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne
nagrody przyznane firmie i jej produktom m.in.: Godło Promocyjne „Teraz
Polska 2010” dla okna Platinium i Platinium Evolution2, tytuł „Top Marka
2010”, „Złoty Laur Klienta 2010” w kategorii „Funkcjonalność i
bezpieczeństwo”, certyfikat „Lider Rynku 2010”, certyfikat „Euro Leader
2010”, „Wizytówka Polskiego Produktu 2010”, czy tytuł „Premium Brand
2011” dla najbardziej cenionej marki. OKNOPLAST pojawił się również w
prestiżowym rankingu magazynu Forbes – „Diamenty Forbesa“ i został
wyróżniony za dynamiczny rozwój spółki.
OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom
najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu
wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest
Stowarzyszenie „U Siemachy”. Firma wspiera je finansowo, pomagając
dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej.
Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków
Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych
pomieszczeń.