W grudniu 2011 r. firma otworzyła kolejny salon sprzedaży we Włoszech, tym razem w Mediolanie. Rynek włoski to obecnie drugi po polskim największy rynek zbytu dla OKNOPLAST.
OKNOPLAST
jest obecny we Włoszech od 2007 r.
Produkty krakowskiego producenta można kupić tam w 550 salonach
sprzedaży. Nowo otwarty w Mediolanie
salon jest jednym z największych punktów sprzedaży OKNOPLAST we Włoszech.
Uroczyste otwarcie salonu w Mediolanie uświetniła swoją obecnością Nina Senicar, popularna we Włoszech prezenterka telewizyjna, aktorka i modelka. Jest ona również ambasadorką marki OKNOPLAST na rynku włoskim.
Włochy to obecnie drugi po polskim rynek sprzedaży dla OKNOPLAST. Sukces okien OKNOPLAST na rynku włoskim wynika przede wszystkim z połączenia wysokiej jakości produktu z nowoczesnym designem. Klienci szczególnie doceniają estetykę wykonania i dbałość o detale. Liczymy, że rynek włoski, mimo kryzysu, będzie dalej bardzo dynamicznie się rozwijał. Dlatego planujemy dalszą ekspansję w tym kraju - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.
OKNOPLAST jest obecnie jednym z czołowych producentów okien PVC w Polsce i uznaną marką na rynkach europejskich. Wartość obrotu spółki w 2011 roku wyniosła 342 mln złotych, z czego znaczny, bo aż 50% udział to sprzedaż eksportowa. Poza granicami kraju stolarkę okienną OKNOPLAST oferuje aż 1000 biur przedstawicielskich zlokalizowanych na terenie Słowacji, Czech, Niemiec, Włoch, Francji.
Firma OKNOPLAST rozpoczęła działalność w 1994 roku. W ciągu
kilkunastu lat istnienia przedsiębiorstwo wypracowało solidną markę i
pozycję czołowego producenta stolarki otworowej zarówno w Polsce, jak i w
Europie. Wysoka jakość produktów – z której znana jest firma – została
osiągnięta również dzięki doświadczeniu oraz gruntownej znajomości
branży założycieli spółki.
Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam
też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem
produkcyjnym o powierzchni 29 tys. m2. Od samego początku firma
sprzedała ponad 2 500 000 okien, a globalna liczba Klientów przez 17 lat
działalności przekroczyła 860 tysięcy.
Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy
jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez
rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność
produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to
OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE.
O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne
nagrody przyznane firmie i jej produktom m.in.: Godło Promocyjne „Teraz
Polska 2010” dla okna Platinium i Platinium Evolution2, tytuł „Top Marka
2010”, „Złoty Laur Klienta 2010” w kategorii „Funkcjonalność i
bezpieczeństwo”, certyfikat „Lider Rynku 2010”, certyfikat „Euro Leader
2010”, „Wizytówka Polskiego Produktu 2010”, czy tytuł „Premium Brand
2011” dla najbardziej cenionej marki. OKNOPLAST pojawił się również w
prestiżowym rankingu magazynu Forbes – „Diamenty Forbesa“ i został
wyróżniony za dynamiczny rozwój spółki.
OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom
najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu
wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest
Stowarzyszenie „U Siemachy”. Firma wspiera je finansowo, pomagając
dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej.
Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków
Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych
pomieszczeń.