PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2010-01-19
Nowe osiągnięcie w grupie produktów Pilkington Suncool™
Pilkington, wiodąca na świecie marka w branży szkła budowlanego, ogłasza najnowsze osiągnięcie w swojej kluczowej grupie produktów przeciwsłonecznych Pilkington SuncoolTM.

Pilkington IGP Sp. z o.o.
ul. Wołoska 18
02-675 Warszawa

tel. 22 548 75 01
fax 22 548 75 55
igp@pl.nsg.com
www.pilkington.pl

» więcej o firmie

Pilkington, wiodąca na świecie marka w branży szkła budowlanego, ogłasza najnowsze osiągnięcie w swojej kluczowej grupie produktów przeciwsłonecznych Pilkington SuncoolTM. Udoskonalenie polega na obniżeniu współczynnika przenikania ciepła Ug do wartości 1,0 W/m2K, co oznacza, że asortyment szyb przeciwsłonecznych marki Pilkington oferuje wybór produktów o najniższej emisyjności z dostępnych na rynku.

Wprowadzane z początkiem roku osiągnięcie dotyczy produktów Pilkington SuncoolTM 70/35, Pilkington SuncoolTM 66/33, Pilkington SuncoolTM 50/25 i Pilkington SuncoolTM Silver 50/30, które korzystając z rozwoju technologii powlekania, zapewniają efektywną ochronę przed słońcem wraz ze znakomitą izolacyjnością cieplną - wszystko w jednym produkcie. Postęp w tej dziedzinie przekłada się również na ich odpowiedniki samoczyszczące, czyli szyby: Pilkington Activ SuncoolTM 70/35, Pilkington Activ SuncoolTM 66/33, Pilkington Activ SuncoolTM 50/25 oraz Pilkington Activ SuncoolTM Silver 50/30.

Każdy z produktów jest dostępny w wersji odprężonej, hartowanej lub laminowanej. Ich wygląd estetyczny pozostał niezmieniony. Nie ma również żadnych zmian dotyczących obchodzenia się ze szkłem i ich dalszej obróbki.

Asortyment szyb Pilkington SuncoolTM opracowano z myślą o uzyskaniu optymalnych parametrów technicznych dla przeszkleń wielko powierzchniowych, stąd też głównym obszarem ich zastosowania są obiekty komercyjne i mieszkaniowe wymagające wysokiego dostępu światła dziennego i efektywnej ochrony przed słońcem.

Pilkington niezmiennie stawia potrzeby swoich klientów na pierwszym miejscu, a nowe osiągnięcie możliwości uzyskania współczynnika Ug na poziomie 1,0 dla standardowej jednokomorowej szyby zespolonej wypełnionej argonem, eliminuje potrzebę stosowania szyb dwukomorowych, co jest czasem niemożliwe w przypadku niektórych typów ram.

Pilkington SuncoolTM jest gamą produktów stanowiącą idealne rozwiązanie dla uzyskania maksymalnego dostępu światła dziennego i komfortu cieplnego bez względu na porę roku. Kiedy jest gorąco właściwości przeciwsłoneczne pomagają w redukcji ciepła przedostającego się do wnętrz, zmniejszając zapotrzebowanie na klimatyzację i obniżając koszty. Kiedy jest zimno, właściwości niskoemisyjne ograniczają straty ciepła z budynku, minimalizując wymogi grzewcze i koszty ogrzewania.

Emma Billinge, Menedżer ds. Produktów, Pilkington Building Products Europe, powiedziała o nowym osiągnięciu: "Jako firma wciąż dążymy do zapewnienia najbardziej energooszczędnych produktów, które nie tylko poprawiają komfort użytkowników budynków, ale również mają korzystny wpływ na środowisko."

Rozwój grupy produktów Pilkington SuncoolTM w ostatnich 18 miesiącach doprowadził też do poszerzenia asortymentu produktów dostępnych z powłoką samoczyszczącą, czyniąc go najszerszym asortymentem samoczyszczących wysokoselektywnych  szyb przeciwsłonecznych na rynku.

Więcej informacji na temat oferty szyb przeciwsłonecznych marki Pilkington można znaleźć na stronie internetowej www.pilkington.pl.



Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. Powiększone NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych. działając w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Produkcja odbywa się w 29 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w ok. 130 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2013 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 4,87 miliardów euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 36% zrealizowano w Europie, 23% w Japonii, 15% w Ameryce Północnej, a 26% w pozostałych częściach świata.

źródło: Pilkington