PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2011-07-14
OKNOPLAST z nowym logo
Zmiana nazwy i logotypu to część strategii firmy mającej na celu dalsze ugruntowanie jej na pozycji eksperta w swojej branży.

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Ochmanów 117
32-003 Podłęże

tel. 12 279 71 71
fax 12 279 71 72
biuro@oknoplast.com.pl
www.oknoplast.com.pl

» więcej o firmie

Firma OKNOPLAST wprowadza nowy logotyp. Jest to kolejna cześć procesu zmiany identyfikacji wizualnej firmy. Pierwszym jego etapem była modyfikacja nazwy z OKNOPLAST-Kraków na OKNOPLAST.

Zmiana nazwy i logotypu to część strategii firmy mającej na celu dalsze ugruntowanie jej na pozycji eksperta w swojej branży. Dążymy do tego, by nasza komunikacja była spójna i czytelna dla klienta zarówno pod względem oferty, jak i wizerunku. - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.

Główny motyw graficzny i dobór barw nowego logo nawiązują do pierwotnego znaku firmowego. Zależało nam na zachowaniu istoty poprzedniego logotypu, gdyż klienci byli do niego przyzwyczajeni od ponad 17 lat funkcjonowania firmy. Jednocześnie obecna wersja logo jest utrzymana w nowoczesnej stylistyce, odpowiadającej przedsiębiorstwu działającemu na arenie międzynarodowej. - mówi Grzegorz Filipek.

Zarówno nowa nazwa, jak i logotyp nawiązują do wcześniejszej identyfikacji wizualnej. Dzięki temu klienci powinni bez problemu zidentyfikować naszą markę, która jest najlepiej rozpoznawalną w segmencie okien PVC w Polsce. - dodaje Grzegorz Filipek. Jak podają najnowsze badania firmy AC Nielsen przeprowadzone w czerwcu br. - marka OKNOPLAST jest rozpoznawana przez 68% Polaków.



Firma OKNOPLAST rozpoczęła działalność w 1994 roku. W ciągu kilkunastu lat istnienia przedsiębiorstwo wypracowało solidną markę i pozycję czołowego producenta stolarki otworowej zarówno w Polsce, jak i w Europie. Wysoka jakość produktów – z której znana jest firma – została osiągnięta również dzięki doświadczeniu oraz gruntownej znajomości branży założycieli spółki.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 29 tys. m2. Od samego początku firma sprzedała ponad 2 500 000 okien, a globalna liczba Klientów przez 17 lat działalności przekroczyła 860 tysięcy.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom m.in.: Godło Promocyjne „Teraz Polska 2010” dla okna Platinium i Platinium Evolution2, tytuł „Top Marka 2010”, „Złoty Laur Klienta 2010” w kategorii „Funkcjonalność i bezpieczeństwo”, certyfikat „Lider Rynku 2010”, certyfikat „Euro Leader 2010”, „Wizytówka Polskiego Produktu 2010”, czy tytuł „Premium Brand 2011” dla najbardziej cenionej marki. OKNOPLAST pojawił się również w prestiżowym rankingu magazynu Forbes – „Diamenty Forbesa“ i został wyróżniony za dynamiczny rozwój spółki.

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy”. Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.

źródło: Oknoplast Sp. z o.o.