PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku programem, który w kompleksowy sposób bada reputację marek wśród konsumentów i w otoczeniu biznesowym. Firmy oceniane są pod kątem referencji, atmosfery medialnej, społecznego zaangażowania, a także standardów i kultury pracy. OKNOPLAST został nagrodzony w plebiscycie już po raz drugi. Otrzymany tytuł jest dla nas bardzo wartościowym wyróżnieniem, gdyż stanowi on dowód zaufania klientów do marki OKNOPLAST. Nagrody przyznawane są przez konsumentów, którzy na co dzień korzystają z naszych produktów, a więc są w stanie ocenić je w praktyce. Rankingi, w których to klienci wskazują marki godne zaufania są też cenną informacją dla innych konsumentów. Szczególnie dotyczy to branży stolarki otworowej, w której działa obecnie na polskim rynku ponad 3000 producentów - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.
Tytuł PremiumBrand to kolejne
wyróżnienie dla OKNOPLAST, przyznane przez klientów. Konsumenci już wcześniej
wyrazili swoje zaufanie do produktów firmy nagradzając ją m.in. „Złotym Laurem
Klienta 2010".
Plebiscyt PremiumBrand jest prowadzony
od 2006 roku. Organizatorem przedsięwzięcia jest agencja MMT Management. Za realizację badania
odpowiada instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC. W tegorocznej edycji
wyróżniono 14 marek i 4 firmy. Gala wręczenia nagród odbyła się 15 czerwca w
Hotelu Westin w Warszawie.
Firma OKNOPLAST-Kraków rozpoczęła działalność w 1994 roku. W ciągu
kilkunastu lat istnienia przedsiębiorstwo wypracowało solidną markę i pozycję
czołowego producenta stolarki otworowej zarówno w Polsce jak i w Europie. Wysoka jakość produktów – z której znana jest
firma – osiągnięta została również dzięki doświadczeniu oraz gruntownej
znajomości branży założycieli spółki.
Siedziba OKNOPLAST-Kraków zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 17 tys. m2. W 2008 roku sprzedaż firmy przekroczyła 700 tysięcy jednostek okiennych, a globalna liczba Klientów przez 15 lat działalności przekroczyła 750 tysięcy.
Produkowane przez OKNOPLAST-Kraków okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST-Kraków do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE.
O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody
przyznane firmie i jej produktom m.in. Złoty Laur Klienta 2008 w kategorii
„Funkcjonalność i bezpieczeństwo”, certyfikat Lider Rynku 2008 – nagroda przyznana
firmie już po raz szósty, certyfikat Euro Leader 2008 czy tytuł Budowlanej
Marki Roku 2008. OKNOPLAST-Kraków pojawił się również w prestiżowym rankingu
magazynu Forbes – „Diamenty Forbesa“ i został wyróżniony za dynamiczny rozwój
spółki.
OKNOPLAST-Kraków przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom
najbardziej potrzebującym. Firma szczególnie angażuje się w akcje mające na
celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST-Kraków
pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy”. Firma wspiera je finansowo, pomagając
dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje
między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz
przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.