PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2010-05-07
Firma MEGABUD zwycięzcą konkursu Roto "Zostań przyjacielem rodziny!"
Znamy już tytułowego "przyjaciela rodziny", czyli najlepszego sprzedawcę oferującego okna dopasowane do funkcji pomieszczeń.

ROTO Frank Okucia Budowlane Sp. z o.o.
ul. Wał Miedzeszyński 402
03-994 Warszawa

tel. 22 567 09 00
fax 22 567 09 59
info.pl@roto-frank.com
www.roto.pl

» więcej o firmie
Zwycięzcą konkursu została firma Megabud z Rumi, która sprzedała najwięcej okien bez widocznych zawiasów, z Roto NT Designo. Właściciel firmy, Michał Michnowicz, prywatnie miłośnikiem gór i zdobywcą kilku szczytów, mocno zdystansował pozostałych rywali i zdobył główną nagrodę. 

Krótko przypomnijmy, że konkurs trwający od 1 czerwca do 31 grudnia ub. roku skierowany był do sprzedawców okien z okuciami Roto, a zadaniem uczestników była sprzedaż bezpiecznych okien do pokoju dziecka (wyposażonych w okucie Tilt First) oraz okien z ukrytymi zawiasami (z Roto NT Designo).


Salon ekspozycyjny okien o powierzchni 150 m2 w firmie Megabud

Megabud może pochwalić się już 10-letnią historią, firma powstała w 2000 roku w Rumi oddalonej o niespełna 11 km od wybrzeża. Jej właściciel jest managerem zarządzającym 13-osobową załogą i salonem sprzedaży okien ze 150 m2 ekspozycją. Wszystkie „jednostki okienne”, które od marca 2006 roku współdecydują o powodzeniu przedsięwzięcia, pochodzą od producenta Techniki Okiennej. Dobry produkt to nie wszystko, to solidny punkt wyjścia, skąd jeszcze długa droga do sukcesu.

O współpracy ze swoimi klientami Michał Michnowicz ma bardzo dobre zdanie: „Rozsądnego inwestora, który nie kieruje się tylko ceną, przekonuje przede wszystkim markowy produkt. Oprócz produktu istotna jest wysoka jakość obsługi, począwszy już od przedstawienia oferty, realizacji zamówienia, montażu i kończąc na obsłudze posprzedażowej.”

W jaki sposób załoga i produkty firmy Megabud spełniają tak wyśrubowane wymogi klientów? „Zawsze promowaliśmy rozwiązania nieszablonowe, więc sprzedaż okien z okuciami Designo jest dla nas działaniem jak najbardziej naturalnym.” mówi o swojej strategii pan Michał Michnowicz. „Podczas sprzedaży skupiamy się na profesjonalnym przedstawieniu produktu, jego cech i zalet. W osiągnięciu obecnego poziomu sprzedaży pomógł fakt, że większość rozmów przeprowadzaliśmy bezpośrednio podczas spotkania z klientem w naszym salonie handlowym, w którym duża część ekspozycji wykonana jest właśnie w wersji z krytymi okuciami. Głównym odbiorcą naszych produktów i usług jest klient indywidualny, budujący dom jednorodzinny. Okna z krytymi okuciami Designo są skierowane głównie do klientów, dla których ważna jest estetyka. Budując dom jednorodzinny, który często jest spełnieniem wieloletnich marzeń inwestora, zwraca on uwagę na najmniejsze szczegóły i detale, w tym także na brak widocznych zawiasów: czy to przy skrzydle okiennym, czy w drzwiach wewnętrznych. Obecnie największym zainteresowaniem cieszą się np. okna o podwyższonych właściwościach termoizolacyjnych.”

Dla firmy Megbud rok 2010 będzie kontynuacją wcześniejszych działań, które opierały się na sprzedaży dobrych produktów, charakteryzujących się ponadprzeciętną funkcjonalnością i termoizolacyjnością. Odbiorców firma upatruje wśród klientów, dla których wybór dostawcy stolarki nie będzie wynikiem przetargu na jak najtańsze okno. W długofalowej perspektywie Megabud konsekwentnie stawiać będzie na jakość produktów i świadczonych usług, co w obecnej, niepewnej sytuacji rynkowej, gdzie przede wszystkim liczy się cena, jest dość karkołomnym zadaniem. Zdaniem Michała Michnowicza rok 2010 będzie tak zwanym „rokiem prawdy” jeśli chodzi o strukturę rynku budowlano-montażowego: „Wiele firm obsługujących dotychczas klienta inwestycyjnego skupi się z powodu gorszej koniunktury również na sektorze klienta indywidualnego. Konsekwencją dla rynku jako całości będzie znaczne obniżenie jakości usług i produktów, przy jednoczesnym obniżeniu ich ceny.”

Pytany o największy życiowy sukces Michał Michnowicz nie wymienia ani rekordowego wzrostu sprzedaży, ani nawet zwycięstwa w konkursie „Zostań przyjacielem rodziny”: „Moim największym sukcesem jest rodzina, a zwłaszcza dziewięcioletni syn, który również na swój sposób stara się promować firmę Megabud. Oczywiście bardzo się cieszymy ze zwycięstwa, które jest dowodem, że obrany kierunek jest słuszny, wyróżnienie dodaje nam sił, aby zdobywać kolejne szczyty. Nie tylko górskie.”

Całej załodze firmy Megabud gratulujemy wygranej i życzymy zdobycia wszystkich ośmiotysięczników! - przedstawiciele Roto

Zdjęcie główne:
Szczyt Uhuru na wulkanie Kilimanjaro, Tanzania.
Michał Michnowicz na jednym z ostatnich afrykańskich lodowców

informacja na podstawie materiałów: Roto