PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2023-12-01
DRUTEX tworzy nowe standardy salonów partnerskich
Pierwszy salon partnerski został zaprojektowany i wykonany w czerwcu tego roku, a do końca roku będzie ich już ponad 50 na całym świecie.

DRUTEX S.A.
ul. Lęborska 31
77-100 Bytów

tel. 59 822 91 01
fax 59 822 91 03
drutex@drutex.com.pl
www.drutex.pl

» więcej o firmie

DRUTEX, jeden z liderów rynku stolarki okienno-drzwiowej w Europie, oferuje swoim partnerom handlowym na całym świecie, prestiżowe salony handlowe, zgodne z najnowszymi trendami architektury wnętrz, bogatą funkcjonalnością i przyjazną przestrzenią sprzedażową. Pierwszy salon partnerski został zaprojektowany i wykonany w czerwcu tego roku, a do końca roku będzie ich już ponad 50 na całym świecie.

Showroomy firmy DRUTEX, które funkcjonują już w nowym koncepcie nie tylko w Polsce, ale również w Niemczech, Włoszech, Francji czy Stanach Zjednoczonych, zostały zaprojektowane z myślą o prezentacji produktów DRUTEX w nowoczesny, elegancki, spójny stylistycznie i funkcjonalny sposób. To mini ekspozycje przypominające nowoczesne przestrzenie na wielkich targach.

Projekty funkcjonalne i wizualizacje są każdorazowo wykonywane indywidualnie przez cenionych architektów, w konsultacji z partnerami handlowymi, uwzględniając ich oczekiwania i plany rozwojowe. Dzięki współpracy doświadczonych projektantów z ekspertami branżowymi powstaje nowoczesna przestrzeń sprzedażowa i wystawowa, która w optymalny sposób pozwala na prezentacje bogatego portfolio produktów DRUTEX, zarówno okien, drzwi z PVC, aluminium i drewna jak i rolet czy żaluzji fasadowych. W przypadku większych salonów, istnieje możliwość montażu na terenie showroomu również min.: ogrodu zimowego, wielkogabarytowych drzwi Pivot czy konstrukcji aluminiowych typu Skyline.

Wyróżnikiem nowych ekspozycji jest ich modułowa budowa, zaprojektowana tak, aby w łatwy sposób dostosować je do różnych przestrzeni sprzedażowych i portfolio produktowego. Showroomy tworzone są jednocześnie według najnowszych trendów oraz z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów, będących spójnymi ze wszystkimi produktami oraz CI marki DRUTEX.

- Wdrażanie showroomów jest nową jakością oraz standardem we współpracy z partnerami handlowymi DRUTEX. Mamy świadomość zmian, jakie zachodzę w procesach decyzyjnych klientów - oprócz kwestii technologicznych coraz częściej poruszane są aspekty wizualne i projektowe. Showroomy umożliwią klientom zapoznanie się z produktami firmy DRUTEX i ich przetestowanie z wykorzystaniem nowoczesnych technologii - mówi Anna Szczechowska, product manager DRUTEX.

Proces tworzenia showroomu

Program kompleksowego brandowania salonów partnerskich DRUTEX jest dedykowany dla najlepszych parterów firmy. W standardzie naszej współpracy jest wdrożenie showroomu, który ma być dostosowany do możliwości i potencjału partnera oraz jego preferencji. Każda decyzja jest poprzedzona analizą i planami rozwojowymi, tak aby móc udostępnić partnerowi odpowiedni projekt, który będzie spełniał jego cele sprzedażowe na najbliższe lata.

Partnerzy DRUTEX mogą liczyć na projekt wnętrz skrojony na miarę ich potrzeb i możliwości lokalowych, dostarczenie gotowych modułów i stolarki z PVC, aluminium i drewna w zależności o wielkości salonu oraz instalację w showroomie. DRUTEX zapewnia kompleksowe wsparcie koncepcji - od planowania, poprzez kompleksowy projekt aż po montaż.

Korzyści z partnerstwa

Shworoomy partnerskie DRUTEX to przede wszystkim prestiżowa forma promocji produktów, odpowiadająca najnowszym trendom w zakresie designu, nowoczesnym możliwościom prezentacji oferty i komfortu użytkowania w jednym miejscu. To projekt stworzony z myślą o eleganckim, komfortowym wnętrzu, w którym klient indywidualny będzie czuł się dobrze i swobodnie w trakcie podejmowania decyzji o zakupie stolarki. Spójny projekt odpowiadający dotychczasowej komunikacji marki i promocji produktów DRUTEX, oferuje klientom możliwość sprawdzenia nowych rozwiązań produktowych i zweryfikowania ich zalet.

Partnerzy DRUTEX w ramach współpracy przy projekcie, zyskują możliwość dodatkowych korzyści, takich jak chociażby pierwszeństwo w zakresie dostaw, serwisu, nowości produktowych czy dostosowanych rodzajów i wielkości promocji.

- Zainteresowanie projektem ze strony partnerów handlowych przerosło nasze oczekiwania. Wśród dotychczasowych zrealizowanych projektów mamy zarówno takie które liczą ok. 50 m kw., jak i takie których powierzchnia osiąga aż 500 m kw. Z pewnością to nowa jakość i krok na przód w zakresie podejścia do klienta, innowacyjnej przestrzeni produktowej i komfortu prezentacji. Okno czy drzwi to już nie tylko produkt budowlany. To element wyposażenia wnętrz i produkt w elewacji, dedykowany na lata. Tym bardziej liczy się jakość prezentacji i samego produktu. Tę wartość dostrzegają nasi partnerzy na świecie, co nas bardzo cieszy. A o popularności naszego konceptu świadczy chociażby fakt, że do końca roku zaplanowaną mamy jeszcze produkcję wraz z montażem 6 showroomów za granicą. Najnowsze powstają już w USA i we Włoszech - dodaje Paweł Jereczek, dyrektor handlowy Drutex.

DRUTEX, firma z prawie 40-letnią historią, posiada na całym świecie sieć około czterech tysięcy partnerów handlowych. Produkty trafiają do kilkudziesięciu krajów na wszystkich zamieszkałych kontynentach, a eksport to obecnie ponad 80 procent produkcji. Od lat firma aktywnie realizuje projekty marketingowe w Polsce i za granicą, głównie angażując się w kampanie z zakresu marketingu sportowego, dzięki czemu konsekwentnie buduje rozpoznawalność marki i jej wizerunek wśród klienta ostatecznego. Wśród ambasadorów marki byli m.in. Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm czy Andrea Pirlo. To sprawiło, że DRUTEX zbudował sobie solidną pozycję silnej, prestiżowej i prężnie rozwijającej się marki prywatnej na świecie.