Właśnie zakończył się cykl spotkań, podczas których Grupa OKNOPLAST po raz kolejny podsumowała całoroczną współpracę z partnerami handlowymi w Polsce. Uczestnicy omówili również strategię oraz wspólny plan działania na rok 2018.
Spotkania miały miejsce w różnych lokalizacjach na terenie kraju przez cały luty. W tym czasie Grupa Oknoplast odwiedziła siedem miejscowości po to, by umożliwić partycypację partnerom ze wszystkich salonów w kraju. W harmonogramie znalazły się więc takie miasta, jak Wrocław, Zegrze pod Warszawą, Toruń, Katowice, Rzeszów, Wieliczka i Poznań.
- Coroczne spotkania z partnerami handlowymi to fundamentalny element naszych działań. Myśląc o sprzedaży produktów, skupiamy się na całej drodze zakupowej klienta, od momentu poszukiwań odpowiednich okien i drzwi do etapu późniejszej, codziennej eksploatacji po zakupie. Ta droga jest szczególnie istotna w przypadku sektora stolarki otworowej, ponieważ nasze produkty powinny służyć klientom przez długie lata. Właśnie dlatego ścisła współpraca z partnerami handlowymi jest dla nas tak ważna. To także dobra okazja do wymiany wzajemnych oczekiwań i spostrzeżeń osób, które mają bezpośredni kontakt z naszym klientem końcowym - tłumaczy Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Grupy Oknoplast.
Spotkania pozwoliły nie tylko podsumować mijający rok, lecz także poznać nowe narzędzia ułatwiające pracę oraz zaplanować działania na cały 2018 rok - tych nie będzie brakować. Zapowiadając swój udział w targach Fensterbau Frontale w Norymberdze, producent zdradził już, że zamierza wprowadzić do swojej oferty przełomowe nowości. Najbliższy czas będzie więc obfitował w kolejne innowacyjne rozwiązania, które regularnie pojawiają się w portfolio Grupy Oknoplast.
W
ostatnich miesiącach była to m.in. technologia Smart Oknoplast, pozwalająca na
sterowanie drzwiami, oknami i roletami za pomocą aplikacji w telefonie. Grupa
Oknoplast poszła krok dalej i przedstawiła jako pierwsza w branży rozwiązanie
sterowania stolarką otworową za pomocą głosu. Przełomem na rynku stolarki
otworowej były również wprowadzone jesienią nawiewniki antysmogowe,
oczyszczające powietrze ze szkodliwych cząsteczek PM10 nawet do 98%. Kolejne
premiery Grupy Oknoplast zbliżają się więc wielkimi krokami.
OKNOPLAST to międzynarodowa
firma, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie.
Firma prowadzi działalność na 13 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec,
Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Włoch i
Węgier. W czerwcu 2013 roku firma ogłosiła utworzenie Grupy OKNOPLAST, w skład
której wchodzą trzy firmy: OKNOPLAST, WnD i Aluhaus zapewniając jeszcze większe
zróżnicowanie oferty produktowej i jej precyzyjne dopasowanie do potrzeb
klientów.
OKNOPLAST działa w segmencie Premium. W portfolio firmy znajdują się okna i drzwi zewnętrzne PVC, rolety oraz szeroka gama dodatków i akcesoriów. Spółka uruchomiła również produkcję własnych pakietów szybowych. Jako jedna z nielicznych firm OKNOPLAST oferuje autorskie rozwiązania, dostępne wyłącznie pod własną marką. Produkty firmy charakteryzują się zaawansowanymi rozwiązaniami w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższą precyzją i niepowtarzalną estetyką wykonania. Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii.
OKNOPLAST jest posiadaczem licznych prestiżowych wyróżnień i nagród m.in. Złoty Champion Budowlana Marka Roku (2016), Najlepszy eksporter w konkursie Orły Eksportu Województwa Małopolskiego (2016), National Champion w konkursie European Awards (2014/2015), „Polska Firma - Międzynarodowy Czempion" (2013).
Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Aktualnie w firmie pracuje 1500 osób.
źródło: Oknoplast