Po raz kolejny Grupa Oknoplast zaangażowała się w finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się w niedzielę 14 stycznia 2018 roku. Z tej okazji krakowski producent przekazał na aukcję niezwykły prezent dla fanów Interu Mediolan oraz Olympique Lyon.
Celem tegorocznej zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie pozyskanie środków dla wyrównania szans w leczeniu noworodków na podstawowych oddziałach neonatologicznych. Do akcji po raz kolejny zdecydowała się włączyć Grupa Oknoplast, która wsparła fundację darowizną, a także przekazała na aukcje charytatywne legendarną koszulkę znanej włoskiej drużyny piłkarskiej Inter Mediolan oraz szalik słynnego francuskiego klubu Olympique Lyon - unikatowe, niedostępne na co dzień na rynku gadżety, które stanowią trofeum dla każdego miłośnika piłki nożnej.
- W ramach strategii marketingowej związanej z ekspansją na inne rynki europejskie Grupa Oknoplast była sponsorem Interu Mediolan oraz Olympique Lyon, wspierając zarazem uczciwą rywalizację sportową. Cieszymy się, że dzięki tamtej decyzji dziś możemy przekazać na rzecz zbiórki WOŚP tak unikatowe przedmioty i wspomóc fundację w walce o równe szanse dla noworodków na oddziałach neonatologicznych - mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu, Grupa Oknoplast. - Mam nadzieję, że zarówno koszulka Interu Mediolan, jak i szalik Olympique Lyon będą wspaniałymi gadżetami dla kibiców sportowych, a wpłacona kwota znacząco zasili tegoroczną zbiórkę, którą sami, jako Grupa Oknoplast, zdecydowaliśmy się wesprzeć także finansowo - dodaje.
Zbiórka to długodystansowy cel
Finał zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej
Pomocy odbywa się co roku w drugą niedzielę stycznia. W wydarzeniu bierze
udział 1700 sztabów w Polsce i na całym świecie oraz 120 tys. wolontariuszy
wspierających fundację w organizacji całej akcji, a wielu z nich gra z
Orkiestrą już od lat. Działalność na rzecz organizacji stała się tradycją także
dla Grupy Oknoplast, która stale współpracuje z centrum rekreacyjno-edukacyjnym
Solne Miasto w Wieliczce, aktywnie angażującym się w obchody finału w regionie.
OKNOPLAST to międzynarodowa
firma, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie.
Firma prowadzi działalność na 13 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec,
Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Włoch i
Węgier. W czerwcu 2013 roku firma ogłosiła utworzenie Grupy OKNOPLAST, w skład
której wchodzą trzy firmy: OKNOPLAST, WnD i Aluhaus zapewniając jeszcze większe
zróżnicowanie oferty produktowej i jej precyzyjne dopasowanie do potrzeb
klientów.
OKNOPLAST działa w segmencie Premium. W portfolio firmy znajdują się okna i drzwi zewnętrzne PVC, rolety oraz szeroka gama dodatków i akcesoriów. Spółka uruchomiła również produkcję własnych pakietów szybowych. Jako jedna z nielicznych firm OKNOPLAST oferuje autorskie rozwiązania, dostępne wyłącznie pod własną marką. Produkty firmy charakteryzują się zaawansowanymi rozwiązaniami w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższą precyzją i niepowtarzalną estetyką wykonania. Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii.
OKNOPLAST jest posiadaczem licznych prestiżowych wyróżnień i nagród m.in. Złoty Champion Budowlana Marka Roku (2016), Najlepszy eksporter w konkursie Orły Eksportu Województwa Małopolskiego (2016), National Champion w konkursie European Awards (2014/2015), „Polska Firma - Międzynarodowy Czempion" (2013).
Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Aktualnie w firmie pracuje 1500 osób.
źródło: Oknoplast